    Date: Thu, 11 Aug 2022 09:08:50 +0200
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Działanie aplikacji - autoryzacja

    Mam pytanie laika. Jeśli do autoryzacji transakcji w banku używam
    SMS-kodów, to wystarczy, że jestem w zasięgu telefonii komórkowej,
    żeby zadzwonić czy odebrać SMS. Czy autoryzacja mobilna przez aplikację
    wymaga zasięgu jakiejś bardziej specjalnej telefonii, żeby działał
    internet czy wystarczy tylko, że jest zasięg. Pytanie laika jest takie
    czy jest taka opcja czy możliwość, że jestem w zasięgu telefonii
    komórkowej ale nie ma internetu i apka nie działa?