  • 1. Data: 2007-01-27 15:03:55
    Temat: Dziękuję GTSE
    Od: Mario <o...@o...pl>

    Awaria trwała tylko od 6.00 do 16.00. Dziękuję, że wogóle
    naprawiliście.........

    --
    MZ

    Freude am Fahren

    www.chlewik.pl

  • 2. Data: 2007-01-27 16:25:20
    Temat: Re: Dziękuję GTSE
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > Awaria trwała tylko od 6.00 do 16.00. Dziękuję, że wogóle
    > naprawiliście.........

    co, gdzie ?

    loksim

  • 3. Data: 2007-01-27 16:31:45
    Od: Mario <o...@o...pl>

    > co, gdzie ?

    "ONI" wiedzą.... - tylko przez tę grupę można do nich dotrzeć. Zostaje
    to tu na wieki. Może kiedyś zrozumieją, że prowizorki, to mogą u siebie
    w piwnicy stosować.

    --
    MZ

    Freude am Fahren

    www.chlewik.pl

  • 4. Data: 2007-01-27 16:39:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mario napisał(a):

    > "ONI" wiedzą.... - tylko przez tę grupę można do nich dotrzeć. Zostaje
    > to tu na wieki. Może kiedyś zrozumieją, że prowizorki, to mogą u siebie
    > w piwnicy stosować.

    Mam delikatną sugestię: skoro tylko Ty wiesz i ONI wiedzą, to przejdźcie
    może na korespondencję prywatną?

    M.

  • 5. Data: 2007-01-27 17:01:53
    Od: Mario <o...@o...pl>

    > Mam delikatną sugestię: skoro tylko Ty wiesz i ONI wiedzą, to przejdźcie
    > może na korespondencję prywatną?

    Widzisz, takim małym jak ja to tylko przewidziano BOK i nic więcej....a
    jak wiesz to z jakąkolwiek bluelinią, to można sobie...

    --
    MZ

    Freude am Fahren

    www.chlewik.pl

  • 6. Data: 2007-01-27 17:04:15
    Od: Mario <o...@o...pl>

    > Mam delikatną sugestię: skoro tylko Ty wiesz i ONI wiedzą, to przejdźcie
    > może na korespondencję prywatną?

    aaa dlaczego "TYLKO" ja wiem ? - dziś cały dzionek w Szczecinie i nie
    tylko nie było prawie wogóle netu....

    Najlepiej wiedzą o tym moi klienci...mój telefon rozgrzał się do
    czerwoności !

    --
    MZ

    Freude am Fahren

    www.chlewik.pl

  • 7. Data: 2007-01-27 18:30:44
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    Mario napisał(a):
    > Awaria trwała tylko od 6.00 do 16.00. Dziękuję, że wogóle
    > naprawiliście.........

    musisz zrozumiec ze sie zawiesil router asmaxa, a pani krysia co etatowo
    restartuje, byla dzis w tktelekomie bo tam sie wczesniej ktos wgral zly
    firmware do dlinka.

  • 8. Data: 2007-01-27 18:48:59
    Od: Mario <o...@o...pl>

    > musisz zrozumiec ze sie zawiesil router asmaxa, a pani krysia co etatowo

    mieli już wymienić tego asmaxa.....

    --
    MZ

    Freude am Fahren

    www.chlewik.pl

  • 9. Data: 2007-01-27 18:58:29
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    Mario napisał(a):

    > mieli już wymienić tego asmaxa.....

    sie okazalo ze dzis wlasnie wymieniali na dlinka co im polecili w
    tktelkomie.

  • 10. Data: 2007-01-27 19:35:23
    Od: "dzimi" <k...@d...com.pl>

    On 27 Sty, 17:31, Mario <o...@o...pl> wrote:
    Zostaje
    > to tu na wieki. Może kiedyś zrozumieją, że prowizorki, to mogą u siebie
    > w piwnicy stosować.

    odczuliśmy to również na śląsku.. (odpowiedzi do wp.pl się wydłużyły
    do poziomu 400-600ms...., aby było zabawniej na zupełnie innym łaczu
    (od innego operatora) było podobnie lecz już tylko na ostatnim hopie).

    --
    dzimi