  • 1. Data: 2007-01-24 13:02:47
    Temat: zglaszanie awarii Polpak
    Od: "G." <gpiotr_nieodpisuj@fal_p.pl>

    Została utworzona nowa skrzynka , na którą Klienci mogą przesyłać
    zgłoszenia awarii oraz wszelkiego rodzaju zapytania.
    Jej adres p...@t...pl
    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2007-01-24 21:16:23
    Temat: Re: zglaszanie awarii Polpak
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    G. napisał(a):
    > Została utworzona nowa skrzynka , na którą Klienci mogą przesyłać
    > zgłoszenia awarii oraz wszelkiego rodzaju zapytania.
    > Jej adres p...@t...pl

    a w przypadku zaniku lacza maile prosze slac na .... ;)

    to tak jak z telefonami - jak chcialem zglosic uszkodzenie lini abonenckiej to
    kazano mi zadzownic pod numer 94-cos tam
    tyle ze z komorki sie nie dalo

    --
    Mateo

  • 3. Data: 2007-01-24 22:17:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    G. <gpiotr_nieodpisuj@fal_p.pl> wrote:

    > Pozdrawiam
    > Grzesiek

    Koledzy z działu się pewnie ucieszą z zalewu spamu :/

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2007-01-30 22:55:30
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Koledzy z działu się pewnie ucieszą z zalewu spamu :/

    Może za mało maili dostawali to się ktoś o nich zatroszczył należycie.

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski