  • 1. Data: 2007-01-25 20:12:33
    Temat: Re: Netia albo Neostrada (Targowica!)
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...spaammuujjjj.pp.org.pl>

    > W zwiazku ze zmiana regulaminu TPsy mam mozliwosc zamienic Neostrade na
    > Netie

    Kupowanie w TP jest niepatriotyczne. Netia też niewiele lepsza. Nie jestem z
    LPR ale nie możesz sobie kupić jakiegoś polskiego (a nie polskojęzycznego)
    internetu :-) Po co za Twoje pieniądze mają się paść francuscy emeryci?
    Może zapłacić pięć dych na polską emeryturę właścicielowi jakieś lokalnej
    osiedlówki, których w rejonie pełno.

    Wojtek.

    PS. Tylko nie kupuj Chello w UPC bo to jankesi!

  • 2. Data: 2007-01-25 20:27:24
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Wojciech Apel napisał:

    > Może zapłacić pięć dych na polską emeryturę
    > właścicielowi jakieś lokalnej osiedlówki, których w rejonie pełno.

    Dobre :-)

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 3. Data: 2007-01-25 21:16:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    In pl.internet.polip Wojciech Apel <w...@n...spaammuujjjj.pp.org.pl> wrote:

> [...]
    > internetu :-) Po co za Twoje pieniądze mają się paść francuscy emeryci?
    > Może zapłacić pięć dych na polską emeryturę właścicielowi jakieś lokalnej

    1. Crosspost bez FUT-a
    2. Po cholerę przynosisz to tutaj na polipa?
    3. Skończyłbyś z tą pseudoreklamą i aluzjami, bo się robi atmosfera
    nieświeża...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2007-01-25 22:31:21
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...spaammuujjjj.pp.org.pl>

    > 2. Po cholerę przynosisz to tutaj na polipa?

    Bo to jest problem polskiego internetu, który jest tu ostatnio dyskutowany
    :-)

    W.

  • 5. Data: 2007-01-25 23:17:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Wojciech Apel <w...@n...spaammuujjjj.pp.org.pl> wrote:

    > Bo to jest problem polskiego internetu, który jest tu ostatnio dyskutowany
    > :-)

    Niedługo pomyślę, że Ty i Twoja działalność na Śląsku jest problemem
    polskiego Internetu.
    Nie jestem niestety osamotniony w takim myśleniu.

    EOT z mojej strony, bo szkoda klawiatury (a za czasów Pik-Netu jednak
    było inaczej).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2007-01-26 00:06:54
    Od: "dzimi" <k...@d...com.pl>

    On 26 Sty, 00:17, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > polskiego Internetu.
    > Nie jestem niestety osamotniony w takim myśleniu.
    >
    > EOT z mojej strony, bo szkoda klawiatury (a za czasów Pik-Netu jednak
    > było inaczej).

    tzn jak ? ja pamiętam jak stawialiśmy pierwsze kroki w rudzie śl -
    mieliśmy duży problem z.. dostawcą. Pik-Net zlał nas sikiem prostym
    (zrozumiałem to jednak, to nie było takie proste wtedy (miedź)).

    --
    dzimi