  • 1. Data: 2009-05-26 18:01:04
    Temat: Dzień dobry :)
    Od: Baran <g...@o...pl>

    Dzień dobry,

    Niniejszym chciałbym się grzecznie przywitać ze zgromadzonymi tu tubylcami.
    Mam na imię Łukasz, jeżdżę na beżowej NTV650 po (dziurawych) ulicach Warszawy.

    Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
    do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bądź przy browarze.

    Łukasz 'Baran' Barański, nowy użytkownik grupy.

  • 2. Data: 2009-05-26 18:32:42
    Temat: Re: Dzień dobry :)
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 20:01, Baran <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bądź przy browarze.
    >
    > Łukasz 'Baran' Barański, nowy użytkownik grupy.

    Witaj,
    Na poczatek beda Ci radzic zebys przeczytal FAQ - adresu szukaj w
    postach Magica gdzies w stopce.
    Potem to zalezy jak sie sytuacja rozwienie ale poniewaz jest tuz przed
    bozocialowym weekendem a Rozanski potrzeboje swierzego miesa wiec
    mozesz na chwile porzucic dziury warszawy i podjechac do Hartka zeby
    zjesc korek od butelki po oleju. Mozesz zawsze tez liczyc na zjebke,
    bo to w koncu usnet :) ale pamietaj ze to tylko dla Twojego dobra.
    No i jak z wawy to co czwartek w 2oo zeby Ciebie wszyscy poznali
    Jak juz przezyjesz i nadal bedziesz pisal, no to juz bedzie z gorki z
    tym motocyklizmem ;-)
    powodzenia
    Mika
    z mietla

  • 3. Data: 2009-05-26 18:41:04
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Baran" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bądź przy browarze.
    >
    > Łukasz 'Baran' Barański, nowy użytkownik grupy.

    Witaj kolego:))
    Az sie dusza raduje, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy potrafia sie normalnie(
    znaczy z klasa ) zachowac.
    Do zobaczenia na trasie. Napewno Cie pozdrowie jak Cie spotkam na ulicy.

    --
    zakan

  • 4. Data: 2009-05-26 18:47:01
    Od: Arni <a...@N...spam>

    zakan pisze:

    > Witaj kolego:))
    > Az sie dusza raduje, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy potrafia sie normalnie(
    > znaczy z klasa ) zachowac.

    i nie trzeba miec do tego 60 lat i 25 motocykli za sobą.
    Witaj, dla mnie juz jestes dinozaurem bo z takim wejsciem to juz
    wymierajacy gatunek.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-05-26 18:50:13
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Baran pisze:
    > DzieĹ? dobry,
    >
    > Niniejszym chciaĹ?bym siÄ? grzecznie przywitaÄ? ze zgromadzonymi tu
    > tubylcami.
    > Mam na imiÄ? Ĺ?ukasz, jeĹźdĹźÄ? na beĹźowej NTV650 po (dziurawych)
    > ulicach Warszawy.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
    > do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bÄ?dĹş przy browarze.

    Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))
    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 6. Data: 2009-05-26 18:53:12
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Arni pisze:

    > i nie trzeba miec do tego 60 lat i 25 motocykli za sobą.
    > Witaj, dla mnie juz jestes dinozaurem bo z takim wejsciem to juz
    > wymierajacy gatunek.

    Nnieno, proszę państwa, nie razi Was to supergrzeczne przywitanie
    i nie mniej poprawne odpowiedzi? To coś jakby lekcja pokazowa w
    obecności Pani Wizytator. Tchnie fałszem na kilometr.

  • 7. Data: 2009-05-26 18:58:18
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote in message
    > Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))

    A ja chcialem sprawdzic IP najpierw, zeby miec pewnosc, ale dziewczyna mnie
    zagadala i mnie uprzedziles;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2009-05-26 19:01:38
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 20:50, Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:
    > Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))
    Grzybolek nie nazywa sie Baranski, ale w sumie ta ksywka mi sie by
    bardziej podobala :)

    pzdr
    Mika
    z mietla

  • 9. Data: 2009-05-26 19:09:11
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Mika pisze:
    > Grzybolek nie nazywa sie Baranski, ale w sumie ta ksywka mi sie by
    > bardziej podobala :)

    Tylko ze jeden Baran to pl.rec.motocykle już był i pewnie od czasu do
    czasu zaglada jeszcze.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 10. Data: 2009-05-26 19:17:42
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Ivam pisze:
    > "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote in message
    >
    > A ja chcialem sprawdzic IP najpierw, zeby miec pewnosc, ale dziewczyna
    > mnie zagadala i mnie uprzedziles;)

    no i co? jest takie samo?
    jeszcze nie przebrnałem przec cały dzisiejszy dorobek listy, ciekawe
    co mnie jeszcze zaskoczy?