  • 1. Data: 2009-05-26 10:39:37
    Temat: Jeśli ktoś kupuje 1200GS z Kalisza niech czyta UWAGA WAŻNE !
    Od: s...@o...pl

    Właśnie zauważyłem, że w Kaliszu sprzedaje ktoś 1200GS z 2007 r.
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M133128
    9

    Na 99% jest to niedawno sprzedany przeze mnie sprzęt, na który
    naciąłem się w zeszłym roku :-( jest to składak z uszkodzonymi
    komputerami. Kupił go w zeszłym tygodniu ode mnie człowiek, podobno
    dla własnego użytku i do naprawy przy wykorzystaniu serwisu w UK :-o a
    teraz sprzedaje moim zdaniem wciąż felerny.
    Szczegóły mojej historii w wątkach:
    http://bmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4
    364
    http://bmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4
    363
    _________________
    SikorP

  • 2. Data: 2009-05-26 19:44:38
    Od: Arni <a...@N...spam>

    s...@o...pl pisze:
> [...]
    > dla własnego użytku i do naprawy przy wykorzystaniu serwisu w UK :-o a
    > teraz sprzedaje moim zdaniem wciąż felerny.

    przeciez napisał juz ze sprzedany ....

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-05-27 06:33:56
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 26 Maj, 21:44, Arni <a...@N...spam> wrote:
    89
    (...)
    > przeciez napisał juz ze sprzedany ....

    gdzie, bo nie widze?

    pzdr
    MichalKu
    fz6s
    www.emku.pl

  • 4. Data: 2009-05-27 07:49:15
    Od: Arni <a...@N...spam>

    MichalKu pisze:
    > (...)
    >>

    > gdzie, bo nie widze?

    nigdzie, nic takiego nie napisałem :)

    te google to naprawde posrany serwis

  • 5. Data: 2009-05-27 13:01:16
    Od: s...@o...pl

    Na szczęście nie sprzedał.
    Jeden z potencjalnych nabywców przeczytał moje ostrzeżenie i niekupił.