  • 1. Data: 2009-05-26 10:41:54
    Temat: "Stroboskop" w fujarze
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Jako znany gadzeciaz :-^ pochwale sie kolejnym "osiagnieciem".
    Zainstalowalem sobie "strobola". Dlaczego w cudzyslowie? Bo oparty
    jest na LEDach a nie na palniku.
    Zalety: prostota montazu, minimalne rozmiary komponentow,
    bezawaryjnosc, cena.
    Wady: gorszy efekt wizualny/skutecznosc.

    Pierwsze jazdy w korku z wlaczonym ustrojstwem pozwalaja stwierdzic
    zdecydowanie wieksza "zjezdzalnosc" katamaraniarzy. Warunek konieczny:
    kierownik puszki *musi* zerknac w lusterko. Blondynki gadajace przez
    komorke nie zjezdzaja, bo nie. :)

    Efekty tu: http://www.youtube.com/watch?v=iSeJXnmx7dI i tu:
    http://www.youtube.com/watch?v=Xkx-bX6ClHM
    Polecam obejrzenie w HQ. Filmiki krecilem w jasny (ale nie sloneczny)
    dzien, na zewnatrz, poza cieniem zeby mozliwe bylo obiektywne
    stwierdzenie "sily razenia".

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 2. Data: 2009-05-26 11:24:05
    Temat: Re: "Stroboskop" w fujarze
    Od: a...@g...com

    On 26 Maj, 12:41, doktorski <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > Zalety: prostota montazu, minimalne rozmiary komponentow,
    > bezawaryjnosc, cena.
    > Wady: gorszy efekt wizualny/skutecznosc.

    A jakiś przepis na to to? ;-)

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-05-26 11:30:11
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]
    > Polecam obejrzenie w HQ. Filmiki krecilem w jasny (ale nie sloneczny)
    > dzien, na zewnatrz, poza cieniem zeby mozliwe bylo obiektywne

    Czy to jest dozwolone? Czy pojazd moze byc wyposazony w swiatla bez
    homologacji?
    Twoje przypominaja policyjne mrugadelka.

    MN

  • 4. Data: 2009-05-26 11:36:16
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Maj, 13:24, a...@g...com wrote:

    > A jakiś przepis na to to? ;-)
    http://www.protech-micro.pl/e-sklep.php

    Marcin N
    >Czy to jest dozwolone?
    Poprosze inny zestaw pytan.

    >Czy pojazd moze byc wyposazony w swiatla bez
    > homologacji?
    Jeden z trybow pracy (jest ich 25) to ciagle swiecenie a la swiatla
    dzienne. I tej wersji bede sie trzymal :). Ogolny zamysl jest taki,
    zeby motocykl sie czyms wyroznial w masie wszystkich innych swiatel -
    jesli tryb ciagly wystarczy to luz.

    >Twoje przypominaja policyjne mrugadelka.
    Tak? O kurcze, nie ten tryb sie wlaczyl...*

    pzdr, dr
    FJR/525
    * - ma przypominac, przynajmniej czasami...

  • 5. Data: 2009-05-26 11:39:41
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 26 Maj, 13:24, a...@g...com wrote:

    > A jakiś przepis na to to? ;-)
    http://www.protech-micro.pl/e-sklep.php

    Marcin N
    >Czy to jest dozwolone?
    Poprosze inny zestaw pytan.

> [...]
    jesli tryb ciagly wystarczy to luz.

    >Twoje przypominaja policyjne mrugadelka.
    Tak? O kurcze, nie ten tryb sie wlaczyl...*

    ------------------------

    Wiesz, pomysł jest fajny. Na pewno poprawia "zauważalność". Pozostaje
    pytanie, czy nie będą ścigać.
    Ja planowałem kupić biały kask - żeby przypominać policjanta, niestety
    okazało się, że jest z tym kłopot i kilku sprzedawców zasugerowało, że można
    na taki czekać i miesiąc - i to bez pewności realizacji zamówienia.

    MN

  • 6. Data: 2009-05-26 11:48:11
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Czesc

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Jako znany gadzeciaz :-^ pochwale sie kolejnym "osiagnieciem".
    > Zainstalowalem sobie "strobola". Dlaczego w cudzyslowie? Bo oparty
    > jest na LEDach a nie na palniku.

    O w morde :).
    Ja juz nawet nie zlicze, ile Ty tych "systemów" masz w kolejnych
    motocyklach.

    > Zalety: prostota montazu, minimalne rozmiary komponentow,
    > bezawaryjnosc, cena.
    > Wady: gorszy efekt wizualny/skutecznosc.

    Kupowales komplet, czy robiles sam?

    > Efekty tu: http://www.youtube.com/watch?v=iSeJXnmx7dI i tu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Xkx-bX6ClHM

    Jakbys nie napisal, ze to LED-y, to nikt by nawet nie watpil, ze to ksenony.
    Naprawde fajny efekt.

    pozdr.
    Mystik

  • 7. Data: 2009-05-26 11:59:20
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Maj, 13:39, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Wiesz, pomysł jest fajny. Na pewno poprawia "zauważalność". Pozostaje
    > pytanie, czy nie będą ścigać.
    Beda. Za przekraczanie predkosci tez scigaja. I za jazde "pasem dla
    motocykli". A diagnosta moze Ci zrobic problem bo nie masz numeru
    rejestracyjnego na przednim blotniku...

    > Ja planowałem kupić biały kask - żeby przypominać policjanta, niestety
    > okazało się, że jest z tym kłopot i kilku sprzedawców zasugerowało, że można
    > na taki czekać i miesiąc - i to bez pewności realizacji zamówienia.
    Kup i daj pierwszemu lakiernikowi w lapy. :)

    Mystik:
    >O w morde :).
    >Ja juz nawet nie zlicze, ile Ty tych "systemów" masz w kolejnych
    >motocyklach.
    Tak? A kto zrobil kompa pokladowego do Bandyty? :)

    >Kupowales komplet, czy robiles sam?
    Kupilem komplet. Zaczalem od wersji "postojowki" z linka, ktory
    podalem wyzej. Ani toto widac ani nie ma jak zamontowac. Wymienilem
    koncowki LED na te ktore widac na filmikach i bangla. Technikalia:
    calosc ciagnie ok 750mA. Pod przyciskiem klaksonu mam wlacznik
    (jeszcze do wymiany bo chce miec on, off, chwilowy) a na pompie
    hamulcowej mode selector. Przydalaby sie tez kontrolka, ze ustrojstwo
    blyska.

    > Jakbys nie napisal, ze to LED-y, to nikt by nawet nie watpil, ze to ksenony.
    Tam siedzi po 18 LEDow na lampe. Troche swiatla daja.

    > Naprawde fajny efekt.
    Thx.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 8. Data: 2009-05-26 12:16:47
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    >A diagnosta moze Ci zrobic problem bo nie masz numeru
    >rejestracyjnego na przednim blotniku...

    Chwila. Co to za nowość? Dopiero co odebrałem tablicę rejestracyjną z
    urzędu. Jedną. Na tył.
    Skąd pomysł, że ma być też druga na przód?

  • 9. Data: 2009-05-26 12:52:58
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Maj, 14:16, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Chwila. Co to za nowość? Dopiero co odebrałem tablicę rejestracyjną z
    > urzędu. Jedną. Na tył.
    > Skąd pomysł, że ma być też druga na przód?
    Z niewiedzy, ze prawo sie zmienilo 40 lat temu? Poczytaj:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_thread/thread/d0d77e04b7acbf29/cde24d905d48aed9?l
    nk=gst&q=tablice#cde24d905d48aed9

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 10. Data: 2009-05-26 19:01:23
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.05.2009 doktorski <d...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > Polecam obejrzenie w HQ. Filmiki krecilem w jasny (ale nie sloneczny)
    > dzien, na zewnatrz, poza cieniem zeby mozliwe bylo obiektywne

    Kojarzy jednoznacznie, jak Cię zobaczę z tym włączonym w lusterku to
    pomyślę że mnie objazdowe kino goni. Spraw se do kompletu komplet
    dodatków wizerunkowych jak tutaj;)

    http://www.youtube.com/watch?v=EMPw2jNunUg

    --
    kakmaratgmaildotcom