  • 1. Data: 2009-05-26 12:14:37
    Temat: Czy CBR1000RR jez bezpieczna na pierwszy moto?
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

  • 2. Data: 2009-05-26 12:20:47
    Temat: Re: Czy CBR1000RR jez bezpieczna na pierwszy moto?
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 14:14:37 +0200

  • 3. Data: 2009-05-26 12:30:49
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    tomek

  • 4. Data: 2009-05-26 12:33:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gvgnef$osq$1@news.onet.pl...

    > prawo jazdy ma od kilku miesiecy

    co ma piernik do wiatraka?
    znam goscia co na jednosladzie ma ponad 200kkm a prawka do tej pory nie ma

  • 5. Data: 2009-05-26 12:43:30
    Od: fv <f...@c...com>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > co ma piernik do wiatraka?
    > znam goscia co na jednosladzie ma ponad 200kkm a prawka do tej pory nie ma

    Co nie zmienia faktu, że jak się zabije na motocyklu syn Lecha Wałęsy to osły w
    sejmie mogą nawet
    zabronić jazdy na motocyklach, wiedzeni falą populistycznego współczucia. Albo np.
    zabronić
    sprzedaży motocykli o mocy większej niż 75KM. Albo zrobić tak że sama jazda
    motocyklem z owiewką
    będzie podstawą do aresztowania.

    Więc ja bym chętnie coś zrobił. Np. chętnie podpiszę apel o wyjaśnienie sytuacji do
    Pana Posła
    Jarosława.

    Z drugiej strony... człowiek u władzy i nie na quadzie/harleju.. Może raczej warto
    spojrzeć na
    sytuację pozytywnie? Jak się nie zabije to za kilka miesięcy będzie interpelował o
    farbę na pasach i
    w sprawie błędnej interpretacji sytuacji przez policję...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 6. Data: 2009-05-26 12:45:11
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > co ma piernik do wiatraka?
    > znam goscia co na jednosladzie ma ponad 200kkm a prawka do tej pory nie ma
    nic poza tym, ze nie posiadajac prawa jazdy nie powinno sie miec
    doswiadczenia szczegolnie w jezdzie po drogach publicznych

    --
    pozdrawiam
    tomek

  • 7. Data: 2009-05-26 12:58:13
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 14:43:30 +0200
    fv wrote:

> [...]
    zabronić
    > sprzedaży motocykli o mocy większej niż 75KM. Albo zrobić tak że sama jazda

    Raczej wyciszą sprawę.

    > Więc ja bym chętnie coś zrobił. Np. chętnie podpiszę apel o wyjaśnienie sytuacji do
    Pana Posła
    > Jarosława.

    Ale że co? A co on jakiś ubezwłasnowolniony? Może robić co chce i gdzie chce, tylko
    że
    jemu to bardziej na sucho ujdzie niż przeciętnemu kowalskiemu.

    Fajnie tak pomarzyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 8. Data: 2009-05-26 13:34:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > nic poza tym, ze nie posiadajac prawa jazdy nie powinno sie miec
    > doswiadczenia szczegolnie w jezdzie po drogach publicznych

    teoria tak glosi i o ile jeszcze jako tako sprawdza sie w przypadku
    samochodow, to w przypadku motocykli niebardzo

  • 9. Data: 2009-05-26 13:47:45
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > prawo jazdy ma od kilku miesiecy

    Chyba kiepski to argument.
    Moja rodzicielka ma prawo na motocykl ktore zrobila w 1963r, co nie zanaczy (z
    pelnym dla niej szacunkiem, bo dzisiaj dzien matki) ze mogla by bezpiecznie
    pomykac RR po miescie.. :(

  • 10. Data: 2009-05-26 14:24:50
    Od: a...@g...com

    On 26 Maj, 14:14, "Dziadek Mroz" <D...@w...pl> wrote:
    > Jak go odciągnąć od tego pomysłu?
    >
    > http://tinyurl.com/pxtqpr

    Myślisz, że jeździ niezgodnie z przepisami?

    --
    Artur