  • 1. Data: 2009-02-26 22:47:57
    Temat: Cenzura korupcji w NBP w Faktach TVN'u
    Od: "Tomasz Bielak" <t...@v...pl>

    Skandal dziennikarski w Faktach TVN. CBA udaremniła
    korupcję w NBP na wysoką skalę i zatrzymała naczelnika
    NBP, który ustawiał przetargi na obsługę sprzętu
    informatycznego oraz osoby z firmy teleinformatycznej.
    CBA zatrzymała 8 osób i korupcję na łączną kwotę ponad
    ćwierć miliona złotych. Ale dlaczego widzowie Faktów TVN'u
    nie mogli się o tym dowiedzieć?

    Bo "Fakty" emitowały w czwartek inne mało ważne materiały
    na zapchanie ramówki, aby nie powiedzieć to, co jest istotne.

    Dlaczego tak się stało i doszło do cenzury? Można się
    domyślać. Nie od dziś wiadomo w Polsce, że działalność
    Centralnego Biura Antykorupcyjnego - CBA przeszkadza
    Tuskowi, a sukcesy CBA przeszkadzają Tuskowi w
    deprecjacji roli CBA w walce z korupcją. TVN wspiera
    linię rządową, cenzurując operacyjnie ordynarnie
    niewygodne materiały. Stąd widzowie TVN'u oglądają
    ciągi otępiających bałamutów zamiast niusów. Byle
    nie zaszkodzić Tuskowi. "Operacyjnie" oznacza w Faktach,
    zastępowanie ważnych materiałów mało istotnymi.

    Nie znalazł się w Faktach materiału o korupcji w Warszawie -
    stąd musiały być materiały "zamiast". Widowie TVN'u, stacji
    Waltera, obejrzeli w czwartek bałamucące materiały o
    ciastkach i zimowej wodzie - czyli o śniegu. Fakty -
    przykra wiadomość - to lanie wody i bicie piany.

    Fakty z Durczokiem nawet wspierały się do wypełnienia
    czasu programu rosyjską przestępczością. (Zobacz dalej.)
    Zamiast polską. Wszystko żeby ukryć udaremnioną przez
    CBA korupcję na wysokim szczeblu w NBP.

  • 2. Data: 2009-02-26 22:54:30
    Temat: Lista emitowanych materiałówFaktów TVN'u
    Od: "Tomasz Bielak" <t...@v...pl>

    Co za materiały wyemitowały Fakty Durczoka "na zmylenie widzów"
    w czwartek :

    1. Zejście Skolimowskiej
    2. Debata sejmowa o kryzysie

    3. Antoni Macierewicz z PiS zblokowany przez PO w
    komisji ds. zabójstwa Krzysztofa Olewnika
    4. L. Wałęsa nie ma prawa jako były agent SB wglądu
    do teczek IPN, które go dotyczą.

    5. Protest policjantów przeciwko propozycją zmian
    emerytalnym ministra Schetyny.
    6. Szczyt NATO w Krakowie

    7. Proces zabójców Politkowskiej w Rosji
    8. Chora na raka baletnica

    9. Zasypana śniegiem wieś Ujsoły pod Żywcem
    10.Konkurs na nowe ciastko Warszawy

    Ciastka, wieś pod śniegiem - bicie piany, nawet przestępczość
    w Rosji w Faktach TVN'u , ale nie korupcja w NBP w Warszawie.

  • 3. Data: 2009-02-27 07:27:04
    Temat: Odp: Lista emitowanych materiałówFaktów TVN'u
    Od: "And" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bielak" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Co za materiały wyemitowały Fakty Durczoka "na zmylenie widzów"
    > w czwartek :

    Chyba cos Ci sie pomyliło - to nie jest grupa o polityce

  • 4. Data: 2009-02-27 08:22:44
    Temat: Re: Lista emitowanych materiałówFaktów TVN'u
    Od: "Marek" <m...@l...de>

    Użytkownik "Tomasz Bielak" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Co za materiały wyemitowały Fakty Durczoka "na zmylenie widzów"
    > w czwartek :

    Panie Tomaszu. Przeczytałem od deski do deski oba posty. I co?
    Zapomniał Pan napisać 5 waznych punktów:

    1. Na jakim sprzęcie oglądał?
    2. Z jakiego dostawcy korzystał?
    3. Czy antena byla ustawiona prawidłowo?
    4. Czy mial pan oplacony abonament?
    5. Czy zapewniona była dostawa prądu na czas transmisji?
    6. Czy komentator rodzinny babcia głosująca na PIS siedziała obok ?

    Eeee. 6 wyciąć. miało byc 5...

    Zapraszam na pl.soc.polityka

    Marek

  • 5. Data: 2009-02-27 08:41:17
    Od: "matt" <m...@N...kaczkowo.com>

> [...]
    >

    > Ciastka, wieś pod śniegiem - bicie piany, nawet przestępczość
    > w Rosji w Faktach TVN'u , ale nie korupcja w NBP w Warszawie.

    A co w tym czasie nadawały:

    1) Wydarzenia,
    2) Wiadomości,
    3) Panorama,
    4) Teleekspress,
    5) Telewizyjny Kurier Warszawski,
    6) Raport,
    7) Magazyn 24 Godziny,
    8) CNN World News,
    9) BBC News,
    10) Informacje Dnia Superstacji?

    m.

  • 6. Data: 2009-02-27 08:49:08
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 26-02-2009 o 23:54:30 Tomasz Bielak <t...@v...pl>
    napisał(a):

    [ciach]

    > Ciastka, wieś pod śniegiem - bicie piany, nawet przestępczość
    > w Rosji w Faktach TVN'u , ale nie korupcja w NBP w Warszawie.

    Faktycznie - cholernie niewygodne dla TVN musi być pochodzenie prezesa NBP
    pana Skrzypka...
    --
    Brak sygnaturki.

  • 7. Data: 2009-02-27 10:13:19
    Temat: Re: Cenzura korupcji w NBP w Faktach TVN'u
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Bielak wrote:
> [...]
    >
    > Bo "Fakty" emitowały w czwartek inne mało ważne materiały
    > na zapchanie ramówki, aby nie powiedzieć to, co jest istotne.

    ciach.

    ale na jakim TV nei widziałeś tego i z jakiej platformy?

  • 8. Data: 2009-02-27 19:37:53
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Co za materiały wyemitowały Fakty Durczoka "na zmylenie widzów"
    > w czwartek :
    >
    > 1. Zejście Skolimowskiej

    Twoje zejscie nikogo za to nie zainteresuje. Wierz mi.

  • 9. Data: 2009-02-27 22:06:14
    Od: "Tomasz Bielak" <t...@v...pl>

    > Zapraszam na pl.soc.polityka

    Mylisz się. Przed rozpoczęciem korzystania z grupy najwyraźniej nie
    zapoznałeś się z jej opisem. Fragment dla osób nie zapoznanych z grupą,
    opisu profilu grupy pl.rec.telewizja:

    "Rozmowy na temat tworczosci telewizyjnej - seriali, reportazy,
    programow informacyjnych, sportowych. Dyskusje o ksztalcie
    ramowki, prezenterach i ich zachowaniu, planow KRRiTV,
    koncesji, ewentualnie pytania techniczne. (...) "

  • 10. Data: 2009-02-27 22:09:26
    Od: "Tomasz Bielak" <t...@v...pl>

    4 mln wiernych widzów Faktów TVN'u. Jest interesujące jak
    są ci widzowie dezinformowani przez K. Durczoka i J. Pochanke.
    Z uśmiechem na twarzy co dzień dezinformują 4 mln osób z
    pobudek politycznych.