  • 11. Data: 2009-01-27 06:08:29
    Temat: Re: E 51 Ukradli
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Kenny pisze:

    > Da się zmienić, ale jest to przestępstwo. Można je porónać do przebicia
    > numerów silnika w samochodzie.

    Jak da sie zmienic to powiedz jak miliony serwisantow czekaja na ten
    trick. IMEI w wiekszosci telefonow jest niezmienialny poza wylitowaniem
    kosci rzecz jasna ale bez jaj tutaj koszt operacji poszedl by pewnie w
    okolice ceny telefonu i trzeba miec dawce

  • 12. Data: 2009-01-27 06:11:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > Imei w telefonie mozna zmienic w 3 minuty, programem który jest legalny.

    Ciekawe rzeczy piszesz IMEI nie da sie zmienic. W Nokiach da sie niby
    zmienic efekt *#06# ale to nie powoduje zmiany IMEI a tylko wyswietlanie
    innego z punktu widzenia sieci telefon dalej zablokowany

    > nalepka pod baterią mozna wydrukować równie prosto i legalnie. Zmiana
    > taka jest ( o ile ćwiczyłem to na siemensie s55) niewykrywalna.

    A tego Siemensa to w Muzeum techniki zobaczyles ?

    >Teraz
    > najlepsze: kupując telefon (np w MM) nie mamy możliwości ( czesto
    > wiedzy) sprawdzenia czy ów numer jest zgodny i czy jest autentyczny!
    > Dlaczego wiec nie mozna go zmienic? (pytanie czysto teoretyczne)

    Zmiana numeru moze sciaganac pewne problemy gdy trafimy akurat na IMEI
    telefonu Blachy :)

  • 13. Data: 2009-01-27 10:30:04
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Ciekawe rzeczy piszesz IMEI nie da sie zmienic. W Nokiach da sie niby
    > zmienic efekt *#06# ale to nie powoduje zmiany IMEI a tylko wyswietlanie
    > innego z punktu widzenia sieci telefon dalej zablokowany

    I taka zmiana efektu *#06# dla 95% ludzi całkowicie wystarczy. Zwłaszcza
    dla tłumukowatych policjantów. A telefon da się odblokować - jakbym nie
    widział na własne oczy to bym nie uwierzył, ale da się. IMEI w niczym tu
    nie przeszkadza - zablokowany telefon będzie działał normalnie w sieci,
    w której został zablokowany. Widziałem na własne oczy - operacja
    skomplikowana, wielokrokowa ale tylko i wyłącznie programowa.
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |

  • 14. Data: 2009-01-28 03:35:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 21:51:03 +0100, SDD napisał(a):

    > A mozesz podac ten, ktory zakazuje zmiany numeru nadwozia?
    > To jest TEN SAM przepis:
    > (art 306 kk)
    > Kto usuwa, podrabia lub przerabia znaki identyfikacyjne, datę produkcji lub
    > datę przydatności towaru lub urządzenia, podlega karze pozbawienia wolności
    > do lat 3.
    który znajduje się w dziale... przestępstwa przeciwko obrotowi
    gospodarczemu. Pomijając aspekty techniczne (czy łatwo IMEI
    zmienić, czy można użyć aparatu w sieci, co z naklejką itd.)
    podciąganie przypadku zmiany numeru IMEI pod ww. przepis to jak
    twierdzenie, że czynem karalnym jest zeskrobanie nr seryjnego i
    daty produkcji na plastikowej obudowie trzyletniego czajnika
    elektrycznego nie przeznaczonego do sprzedaży.

    --
    pozdro
    poreba