  • 1. Data: 2020-07-09 07:30:49
    Temat: E superB i passat gte oblały łosia
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://youtu.be/3XLfyatbtGo

    Słabizna. W dodatku francuz daje radę. Wstyd.

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/vol
    kswagen-passat-oraz-skody-octavia-i-superb-oblaly-te
    st-losia-w-szwecji/j2ehw0k

  • 2. Data: 2020-07-09 10:32:42
    Temat: Re: E superB i passat gte oblały łosia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]
    >https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/vo
    lkswagen-passat-oraz-skody-octavia-i-superb-oblaly-t

    No prosze - 2 km/h wiecej zabija :-)

    Ciekawe.
    Szwedzi jakos podkrecili test ?
    Bo Niemce chyba rutynowo powinni robic na wszyskich nowych modelach.

    Nawet jakies instytuty od badania dynamiki jazdy powstaly.

    To jakas zwykla skoda, czy elektryczna ?

    Ale .. ja nie widze skretu kola przy 72km/h.
    ESP nie pozwolilo ?

    J.

  • 3. Data: 2020-07-09 13:11:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-07-2020 o 07:30, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > https://youtu.be/3XLfyatbtGo
    >
    > Słabizna.

    Jak zwykle w niemieckich bolidach, kosztujących tylko 1,5 razy więcej
    niż konkurencja.
    Widać jeszcze za tanie.....

  • 4. Data: 2020-07-09 13:24:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak zwykle w niemieckich bolidach, kosztujących tylko 1,5 razy więcej
    >niż konkurencja.
    >Widać jeszcze za tanie.....

    Jak zwykle to przesada.
    Poza tym jezdza u siebie znacznie szybciej i jakos nie wylatuja masowo
    z autostrad :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-07-09 13:43:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-07-2020 o 13:24, J.F. pisze:

    > Jak zwykle to przesada.
    > Poza tym jezdza u siebie znacznie szybciej i jakos nie wylatuja masowo z
    > autostrad :-)

    Łosi tam nie ma...

  • 6. Data: 2020-07-09 15:02:07
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Elektryczne oba. Piszą że bateryjkę dołożyli ale zapomnieli dać boschowi cynk żeby
    ESP przeprogramował. Update w drodze. Test raczej miarodajny bo vag siedzi cicho.

  • 7. Data: 2020-07-09 15:27:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >Elektryczne oba. Piszą że bateryjkę dołożyli ale zapomnieli dać
    >boschowi cynk żeby ESP przeprogramował. Update w drodze. Test raczej
    >miarodajny bo vag siedzi cicho.

    Ale co - ESP potrafi zablokowac czy przylozyc moment do kierownicy,
    zeby kierowca nie mogl zlego manewru wykonac ?

    J.

  • 8. Data: 2020-07-09 15:41:52
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Szarpnąć kierownicą zawsze możesz ale to co dzieje się ułamki sekund później to już
    zasługa ESP. Patrz na Mietka, podobno miał jeszcze jakiś dodatkowy pakiet/system ale
    zachował się wzorcowo. Zakładam więc że po aktualizacji (w tej samej konfiguracji)
    dadzą radę.

  • 9. Data: 2020-07-14 01:41:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-07-09 o 07:30, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/vol
    kswagen-passat-oraz-skody-octavia-i-superb-oblaly-te

    SUV jak wypada?