  • 1. Data: 2020-07-07 19:34:56
    Temat: Narkole w zbiorkomie
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://fakty.interia.pl/mazowieckie/news-wypadek-au
    tobusu-w-warszawie-nieoficjalnie-kierowca-mogl-byc,n
    Id,4597959

    To już czas na badania obowiązkowe. No chyba że tępaki czekają na kolejne ofiary.

  • 2. Data: 2020-07-07 20:41:44
    Temat: Re: Narkole w zbiorkomie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1f43123e-f653-4018-a4e2-6c904e4a6b78o@googlegr
    oups.com>
    user Przemek Jedrzejczak pisze tak:

    > To już czas na badania obowiązkowe. No chyba że tępaki czekają na
    > kolejne ofiary.

    Ćpuny na Filipiny.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 3. Data: 2020-07-08 09:44:23
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/07/2020 18:34, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    Id,4597959

    > To już czas na badania obowiązkowe. No chyba że tępaki czekają na kolejne ofiary.

    A wiesz skad wysyp mlodych kierowcow z przypadku w autobusach? PJ kat D
    mozna teraz zrobic za darmo z dofinansowania EU. Brat mowil, ze kilku
    jego znajomych zrobilo i w weekendy sobie dorabiaja jako kierowcy
    autobusow. Podobno w Trojmiescie mozna wyrwac 1k PLN miesiecznie za
    takie weekendowe jezdzenie. Czy przy tym cpaja nie mam pojecia.

  • 4. Data: 2020-07-08 10:20:05
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 lipca 2020 19:34:58 UTC+2 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:
> [...]
    Id,4597959

    > To już czas na badania obowiązkowe. No chyba że tępaki czekają na kolejne ofiary.

    Ekonomia uczy, że są dwa sposoby na posiadanie pracowników w oczekiwanej jakości.
    Można zatrudnić tanich a potem zainwestować w pilnowanie ich i częste szkolenie
    nowych.
    A można też od razu zatrudnić zdrowych na ciele i umyśle.
    Polskie prawo przetargowe preferuje to pierwsze rozwiązanie.

  • 5. Data: 2020-07-08 11:56:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    tobusu-w-warszawie-nieoficjalnie-kierowca-mogl-byc,n
    Id,4597959

    Trudno powiedziec, czy dwa przypadki, to juz regula.
    Przez poprzednie lata zadnego nie wykryto.

> [...]
    >kierowcy autobusow. Podobno w Trojmiescie mozna wyrwac 1k PLN
    >miesiecznie za takie weekendowe jezdzenie. Czy przy tym cpaja nie mam

    Jesli to jedyne zajecie, to maja duzo czasu na cpanie, ale nei wiem
    czy pieniedzy starczy.

    Amfetamina pozwala tez zwalczyc sennosc, i to moze byc drugi powod.

    A w Warszawie jest potrzebne pewnie pare tys kierowcow, to co roku
    trzeba troche mlodych kierowcow.

    Swoja droga - jak oni pracuja ?
    Tak z natury rzeczy, to jest szczyt poranny, popoludniowy, a miedzy
    nimi chwila oddechu.
    To nijak nie pasuje do 8 godzinnego dnia pracy.

    Niektorzy pracuja 4h dziennie, czy 2*4h z 4h przerwą ?

    J.

  • 6. Data: 2020-07-08 13:37:56
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 08.07.2020 o 11:56, J.F. pisze:

    > Jesli to jedyne zajecie, to maja duzo czasu na cpanie, ale nei wiem czy
    > pieniedzy starczy.
    >
    > Amfetamina pozwala tez zwalczyc sennosc, i to moze byc drugi powod.

    Obaj kierowcy podobno pracowali na jakichś fuchach w nocy i tu jest pies
    pogrzebany, że zwalczali senność, a nie, że wciągali prochy dla
    przyjemności. Co zresztą nijak ich nie usprawiedliwia.

> [...]
    > chwila oddechu.
    > To nijak nie pasuje do 8 godzinnego dnia pracy.
    >
    > Niektorzy pracuja 4h dziennie, czy 2*4h z 4h przerwą ?

    Raz, że praca kierowcy to nie jest 8 godzin. Maksymalny czas za kółkiem
    to 10 godzin PLUS przerwy, więc zmiana może trwać dłużej.

    A dwa, że są różne kombinacje: całość jednym ciągiem, dwie tury rano i
    wieczorem (ale musi być 11 godzin odpoczynku przed kolejnym dniem), "pół
    etatu", różnie.

    MJ

  • 7. Data: 2020-07-08 14:53:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >pogrzebany, że zwalczali senność, a nie, że wciągali prochy dla
    >przyjemności. Co zresztą nijak ich nie usprawiedliwia.

    Amerykanie dawali pilotom, wiec jakos bardzo szkodliwa byc nie moze
    ... w odpowiedniej dawce :-)

    >Raz, że praca kierowcy to nie jest 8 godzin. Maksymalny czas za
    >kółkiem to 10 godzin PLUS przerwy, więc zmiana może trwać dłużej.

    Jeszcze trzeba chetnego ... ale moze komus to odpowiada ... za
    odpowiednia pensje.

    >A dwa, że są różne kombinacje: całość jednym ciągiem, dwie tury rano
    >i wieczorem (ale musi być 11 godzin odpoczynku przed kolejnym dniem),
    >"pół etatu", różnie.

    Pol etatu ok, ale czy sie z tego wyzyje ?

    czy pol etatu, a reszta w nadgodzinach - i niekoniecznie ciaglych :-)

    J.

    MJ

  • 8. Data: 2020-07-08 15:06:41
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, July 8, 2020 at 2:53:38 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > Amerykanie dawali pilotom, wiec jakos bardzo szkodliwa byc nie moze
    > ... w odpowiedniej dawce :-)

    ale raczej na dluuuugie misje ;) a kierowca ma mocno ograniczony czas pracy
    przerwy...

    zreszta chyba w wojsku caly cas cpaja ;)
    https://ciekawostkihistoryczne.pl/2018/12/08/nacpani
    -alianci-czy-o-wyniku-ii-wojny-swiatowej-przesadzily
    -narkotyki/

  • 9. Data: 2020-07-08 17:08:09
    Od: K <n...@e...com>

> [...]
    Id,4597959

    > To już czas na badania obowiązkowe. No chyba że tępaki czekają na kolejne ofiary.

    W sumie to statystycznie maja mniej wypadkow niz dostarczyciele pizzy
    czy kurierzy jezdzacy dla SOP ;)

  • 10. Data: 2020-07-08 19:24:56
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Mądrzy ludzie uczą się na cudzych błędach ale tępaki na swoich ;-)

    https://tvn24.pl/polska/dwa-wypadki-autobusow-w-wars
    zawie-przepisy-dotyczace-badania-kierowcow-przewozni
    cy-chca-ich-od-lat-rzad-zareagowal-dopiero-teraz-ust
    alenia-tvn24pl-4632195