  • 11. Data: 2009-03-15 22:31:44
    Temat: Re: E51 - WiFi
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Michal pisze:

    > sa softy tyupu smart connect itd.
    >
    > ja uzywam psiloc connect.

    aplikacja jest za free czy trzeba placic?

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 12. Data: 2009-03-16 08:24:02
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > aplikacja jest za free czy trzeba placic?

    A znacie moze jakies ciekawe adresy, gdzie mozna pociagnac sobie pewne
    (niezawirusowane) aplikacje na e51?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 13. Data: 2009-03-16 12:55:21
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > A znacie moze jakies ciekawe adresy, gdzie mozna pociagnac sobie pewne
    > (niezawirusowane) aplikacje na e51?

    www.ipmart-forum.pl (takze com)
    Jeszcze nie widzialem zadnego wirusa pod symbiana. Ale podobno sa... :-)

  • 14. Data: 2009-03-16 13:49:22
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Dzieki

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 15. Data: 2009-03-16 13:59:04
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    A tak przy okazji jak dziala aplikacja Pobierz na Nokii?
    Czytam na ich stronie i przy prawie wszystkich aplikacjach widze
    Price: Try for free
    Wiec jak mam to rozumiec? To jest wersja czasowa za darmo? Przez jaki czas
    jest darmowa, i co pózniej, operator cos nalicza?
    Poza tym jest jeszcze cos takiego jak mosh i co tam aplikacje sa za darmo?
    Rozumiem, ze Beta Labs tez jest za darmo?
    Czy nie za duzo tego dobrego?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 16. Data: 2009-03-16 19:09:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    owp pisze:

    > www.ipmart-forum.pl (takze com)
    > Jeszcze nie widzialem zadnego wirusa pod symbiana. Ale podobno sa... :-)

    tak twierdza firmy produkujace programy antywirusowe :D

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 17. Data: 2009-03-16 19:55:57
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > aplikacja jest za free czy trzeba placic?

    placic - 10 ojro
    http://shop.psiloc.com/pl/Application,262325,Psiloc+
    Connect

    ale na ipmarcie znajdziesz wersje "edukacjyjna"