  • 1. Data: 2010-01-17 21:26:17
    Temat: Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
    91/70.
    Wszystko nagrane na video, żadnego tłumaczenia, ulgi. Weźmie mnie ktoś
    pocieszy bo smutny jestem ;/

  • 2. Data: 2010-01-17 21:29:06
    Temat: Re: Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    .googlegroups.com...
    --

    A zamki już ok?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-01-17 21:31:39
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    >500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
    >91/70.
    >Wszystko nagrane na video, żadnego tłumaczenia, ulgi. Weźmie mnie ktoś

    czyli było już czerwone i zielone dla tych jadących prostopadle, mądrze,
    puknij się w główkę, zapłać i nie rób więcej nic podobnego
    P.

  • 4. Data: 2010-01-17 21:34:50
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 17 Sty, 21:29, "kml" <A...@g...lp> wrote:

    > A zamki ju ok?

    Właśnie jeździłem po mieście z orzewaniem włączonym na full i je
    rozmrażałem ;) Po mocnym nagrzaniu w kabinie zamki odpuściły i wygląda
    na to, że już jest OK. Dzisiaj lekko się przycinały, ale pomogłem
    centralnym i drzwi się ładnie zamykają. W tygodniu postawię auto na
    dłużej w centrum handlowym.

  • 5. Data: 2010-01-17 21:45:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pan Piskorz wrote:

    > czyli było już czerwone i zielone dla tych jadących prostopadle, mądrze,
    > puknij się w główkę, zapłać i nie rób więcej nic podobnego P.

    Przecież napisał, że jechał na pomarańczowym. Wiesz w ogóle jak działa
    sygnalizacja?

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-01-17 21:46:48
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > 500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
    > 91/70.
    > Wszystko nagrane na video, żadnego tłumaczenia, ulgi. Weźmie mnie ktoś
    > pocieszy bo smutny jestem ;/

    Hehe - niezly masochizm, zeby na grupach szukac pocieszenia :) . Mandat
    drogowy to poprostu dodatkowy podatek - wiekszosc musi czasem zaplacic i
    tyle. Tym razem trafilo na Ciebie.

    --
    Jan-xx

  • 7. Data: 2010-01-17 21:53:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 20:46:48 -0000, Jan-xx napisał(a):

    > Hehe - niezly masochizm, zeby na grupach szukac pocieszenia :) . Mandat

    ależ oczywiście że to pocieszenie, że może napisać.
    A mógł tir w poprzek jechać...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-01-17 22:06:04
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 17 Jan 2010 21:45:18 +0100, to napisał(a):

    > Przecież napisał, że jechał na pomarańczowym.

    Za pomarańczowe nie ma mandatu.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-01-17 22:07:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 21:31:39 +0100, Pan Piskorz wrote:

    >czyli było już czerwone i zielone dla tych jadących prostopadle,

    A to akurat nie takie pewne.

    J.

  • 10. Data: 2010-01-17 22:23:04
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    MadMan pisze:

    > Za pomarańczowe nie ma mandatu.

    Pomaranczowe oznacza zakaz wjazdu na skrzyzowanie i mandat jest.