  • 1. Data: 2020-07-02 15:42:03
    Temat: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Napatoczyła mi się taka perełka:

    https://anonfiles.com/h077J3D3o4/elektronika_pradow_
    slabych_zip

    To cztery książki inż. Ksawerego Gnoińskiego z 1918 r.:

    - Źródła prądu, sygnalizacja domowa i alarmowa
    - Telefonja
    - Telegrafja, linje prądu słabego, radjotechnika
    - Sygnalizacja kolejowa, pożarowa, zegary elektryczne i inne zastosowania
    prądów słabych

    Książka "Telefonja" wydaje się szczególnie interesująca. Może kogoś
    zainteresuje.

    --
    Dwa koguty chodzą po mieście i strasznie się nudzą. Jeden z nich w
    końcu mówi:

  • 2. Data: 2020-09-10 11:30:06
    Temat: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 02.07.2020 o 15:42, Queequeg pisze:
> [...]
    > prądów słabych
    >
    > Książka "Telefonja" wydaje się szczególnie interesująca. Może kogoś

    Pobrałem, dzięki. Fajnie się ogląda takie wydania.

    CezaryT

  • 3. Data: 2020-12-23 19:57:57
    Od: Grzegorz Dobrosielski <G...@n...mam.adresu.pl>

    W dniu 10.09.2020 o 11:30, Cezary pisze:

    slabych_zip

    > Pobrałem, dzięki. Fajnie się ogląda takie wydania.

    Już nie ma pod tym adresem. Czy można jeszcze raz?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2020-12-23 23:52:07
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 23.12.2020 o 19:57, Grzegorz Dobrosielski pisze:

    > Już nie ma pod tym adresem. Czy można jeszcze raz?

    https://1drv.ms/u/s!Aiwmt1kcuN98hDGeOhEGOqEbHP0d?e=F
    yBI2E

    Grzegorz Tomczyk