  • 1. Data: 2020-06-19 11:32:34
    Temat: Re: kierunkowy 69
    Od: k...@w...pl

    W dniu piątek, 18 stycznia 2002 00:20:41 UTC+1 użytkownik Michal C. napisał:
    > Witam,
    > no właśnie skąd taki kierunek??
    > Znalazłem:
    > Zielona Góra 0-68
    > Wrocław 0-71, ale 0-69 nie ma.
    > numer jaki mi się wyświetlił
    > to: +486922240XX
    > (nie podaję całego coby mnie ukarali
    > za złamanie ustawy o ochronie danych os.;-)
    > TIA
    > Pzdr
    > Michał C."Wawelski".

    A mi taki +69016790xx

  • 2. Data: 2020-06-24 17:55:40
    Od: l...@g...com

    On Friday, June 19, 2020 at 11:32:35 AM UTC+2, k...@w...pl wrote:
> [...]

    To zagraniczny numer z Tokelau, a nie Polski

  • 3. Data: 2020-06-24 20:11:42
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > To zagraniczny numer z Tokelau, a nie Polski

    +48690xxxxxx to legenda! Otóż takie numery otrzymali abonenci pierwszej
    sieci komórkowej w .pl, czyli Centertela, gdy zmieniono ich numery
    0-90xxxxxx...

    Wiem, bez związku, ale my, starsi użytkownicy usenetu, pamiętamy! Howgh.

    --
    Grzexs

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: