  • 1. Data: 2020-06-19 11:32:34
    Temat: Re: kierunkowy 69
    Od: k...@w...pl

    W dniu piątek, 18 stycznia 2002 00:20:41 UTC+1 użytkownik Michal C. napisał:
    > Witam,
    > no właśnie skąd taki kierunek??
    > Znalazłem:
    > Zielona Góra 0-68
    > Wrocław 0-71, ale 0-69 nie ma.
    > numer jaki mi się wyświetlił
    > to: +486922240XX
    > (nie podaję całego coby mnie ukarali
    > za złamanie ustawy o ochronie danych os.;-)
    > TIA
    > Pzdr
    > Michał C."Wawelski".

    A mi taki +69016790xx

  • 2. Data: 2020-06-24 17:55:40
    Od: l...@g...com

    On Friday, June 19, 2020 at 11:32:35 AM UTC+2, k...@w...pl wrote:
> [...]

    To zagraniczny numer z Tokelau, a nie Polski

  • 3. Data: 2020-06-24 20:11:42
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > To zagraniczny numer z Tokelau, a nie Polski

    +48690xxxxxx to legenda! Otóż takie numery otrzymali abonenci pierwszej
    sieci komórkowej w .pl, czyli Centertela, gdy zmieniono ich numery
    0-90xxxxxx...

    Wiem, bez związku, ale my, starsi użytkownicy usenetu, pamiętamy! Howgh.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2020-07-20 22:27:18
    Od: Telesfor Baudot <T...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    W dniu 2020-06-24 o 20:11, Grzexs pisze:

> [...]
    > 0-90xxxxxx...
    >
    > Wiem, bez związku, ale my, starsi użytkownicy usenetu, pamiętamy! Howgh.

    Jednak starszym użytkownikom trochę skleroza doskwiera... ;)
    Było dokładnie odwrotnie!

    A numery +48690 nie są legendą, UFO ani Yeti... One żyją nadal! Sam mam
    taki w NJU !

    --
    Telesfor Baudot
    bardzo starszy użytkownik usenetu

  • 5. Data: 2020-07-22 22:33:20
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Jednak starszym użytkownikom trochę skleroza doskwiera... ;)
    > Było dokładnie odwrotnie!

    Chyba jednak było tak, jak wcześniej napisałem. Mieli numery 0-90, a
    otrzymali 690xxxxxx.

    > A  numery +48690 nie są legendą, UFO ani Yeti... One żyją nadal! Sam mam
    > taki w NJU !

    Nic w tym dziwnego przecież. Po to zmieniono 90, by stały się regularnymi

  • 6. Data: 2020-09-22 21:05:40
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 20.07.2020 o 22:27, Telesfor Baudot pisze:

> [...]
    > Było dokładnie odwrotnie!
    >
    > A  numery +48690 nie są legendą, UFO ani Yeti... One żyją nadal! Sam mam

    Przy czym +48690 wyewoluowało z centertelowego +48 90 XX XX XX

    --
    TOM
    (dinozaur usenetu)

    Avast.