  • 1. Data: 2009-11-15 17:13:41
    Temat: Ewolucja jednokołowców
    Od: "WM " <c...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=DSiUDORw1Z4

    Ciągle pojawiają się nowi pomysłodawcy monokółek,
    którzy chyba nie patrzą co już kiedyś próbowano zrobić.
    Fajnie się na tym leci z górki ;-)

    WM

  • 2. Data: 2009-11-18 06:04:13
    Temat: Re: Ewolucja jednokołowców
    Od: "Adrian S." <n...@w...pl>

    WM wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=DSiUDORw1Z4
    >
    > Ciągle pojawiają się nowi pomysłodawcy monokółek,
    > którzy chyba nie patrzą co już kiedyś próbowano zrobić.
    > Fajnie się na tym leci z górki ;-)

    Hmm właśnie zauważyłem, że obręcz i opona trochę przesłania widok (w
    zależności od tego jak jest szeroka) i trzeba trochę się zza niej wyhylać,
    ciekawe czy szyja nie boli po jakimś czasie...

    --
    Adrian Socho
    "dyskietki? Chodzi o te małe plastikowe kwadraciki

  • 3. Data: 2009-11-18 10:29:40
    Od: "WM " <c...@g...pl>

    Adrian S. <n...@w...pl> napisał(a):

    > Hmm właśnie zauważyłem, że obręcz i opona trochę przesłania widok (w
    > zależności od tego jak jest szeroka) i trzeba trochę się zza niej wyhylać,
    > ciekawe czy szyja nie boli po jakimś czasie...

    Ten miał dobrą widoczność, ale waga obu monocyklistów musiala być
    porównywalna :-)

    http://www.dself.dsl.pipex.com/MUSEUM/TRANSPORT/moto
    rwhl/motorwhl.htm#soc

    WM

  • 4. Data: 2009-11-23 23:59:15
    Od: Marek <n...@p...mi.pl>

    WM pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=DSiUDORw1Z4
    >
    > Ciągle pojawiają się nowi pomysłodawcy monokółek,
    > którzy chyba nie patrzą co już kiedyś próbowano zrobić.
    > Fajnie się na tym leci z górki ;-)

    a jak tym się zmienia kierunek jazdy?

    --
    Marek