  • 1. Data: 2009-11-15 16:58:42
    Temat: Kilka pytań odnośnie masowych momentów bezwładności.
    Od: "Weronika" <b...@b...pl>

    witam wszystkich. Borykam się z problemem znalezienia odpowiedzi na 2
    pytania które będą mi pomocne do laboratorium z teorii mechanizmów.
    Jedno z nich brzmi: "Podstawowe zależności na masowe momenty bezwładności
    brył" Drugie pytanie również związane z masowymi momentami bezwładności
    brzmi: "uproszczone metody wyznaczania masowych momentów bezwładności -
    omówić, podać możliwości zastosowania". Jeśli ktoś z Was znajdzie dla mnie
    chwilkę czas i wiedze na ten temat będę mu bardzo wdzięczna. Pozdrawiam.