  • 1. Data: 2010-03-22 09:51:23
    Temat: FAQ
    Od: "jogurcik" <j...@r...pl>

    Kiedyś mądry człowiek publikował tutaj FAQ grupy. Co się z nimi stało; z
    fakiem i z tą osobą?

  • 2. Data: 2010-03-22 20:27:44
    Temat: Re: FAQ
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik jogurcik napisał:
    > Kiedyś mądry człowiek publikował tutaj FAQ grupy. Co się z nimi stało; z
    > fakiem i z tą osobą?

    FAQ przestał być aktualizowany daaawno temu. Z jego autorem, Remim miałem
    ostatnio kontakt telefoniczny w zeszłym roku we wrześniu.

    --
    Ślązak

  • 3. Data: 2010-03-22 21:44:16
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Ślązak" <s...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > FAQ przestał być aktualizowany daaawno temu. Z jego autorem, Remim miałem
    > ostatnio kontakt telefoniczny w zeszłym roku we wrześniu.

    Tom, czy to Ty? ;-)

    Oprócz comiesięcznych postingów zawierających FAQ (autorstwa Remiego S.)
    była jeszcze Twoja (?) strona: telefonia.skonet.pl, ale też już dawno
    jej nie ma... :(

    Piotr

  • 4. Data: 2010-03-22 22:24:59
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik PiotRek napisał:

    > Tom, czy to Ty? ;-)

    Ja :-)

    > Oprócz comiesięcznych postingów zawierających FAQ (autorstwa Remiego S.)
    > była jeszcze Twoja (?) strona: telefonia.skonet.pl, ale też już dawno
    > jej nie ma... :(

    Nie ma też już skoneta, zamknąłem działalność gospodarczą coś koło 2003 roku
    ;-)

    --
    Ślązak

  • 5. Data: 2010-03-22 22:50:07
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Ja :-)

    Witaj! :-)))))

    > Nie ma też już skoneta, zamknąłem działalność gospodarczą coś koło 2003 roku
    > ;-)

    Aha, panimaju! ;)

    Piotr

  • 6. Data: 2010-03-23 00:13:55
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Ślązak" <s...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > FAQ przestał być aktualizowany daaawno temu. Z jego autorem, Remim
    > miałem ostatnio kontakt telefoniczny w zeszłym roku we wrześniu.

    Tom, spróbuj pchnąć mi to na maila, bo nie mam tego w zasobach, chyba,
    że coś z netu wyszperam...
    Mam obecnie sporo czasu, chcialbym dociagnąć Sferię na warsztat i dodać
    do FAQ...
    Wszelkie jawne autorstwo zostanie uznane i ukazane, jeśli nie będzie
    zastrzeżenia do dalszego jego ujawnienia.
    Resztę niebawem, o ile ustalimy, że jest sens to zaktualizować.

    --
    Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
    (Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,