  • 1. Data: 2009-05-11 14:41:28
    Temat: Kłopoty z odbiorem AXN-ów
    Od: "bluepoint" <b...@w...pl>

    Hej!
    Od wczoraj mam kłopoty z odbiorem m.in.AXN-ów, TVP1 i 2 na Polsacie Cyfrowym
    (większość programów chodzi dobrze). Wskaźnik sygnału wskazuje że jest
    poziom na 70% a pojawia się czarna plansza. Czy u Was też tak jest, czy coś
    siadło w moim tunerze ?

    bluepoint

  • 2. Data: 2009-05-11 14:54:46
    Temat: Re: K3opoty z odbiorem AXN-sw
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    bluepoint wrote:

    > Od wczoraj mam k3opoty z odbiorem m.in.AXN-sw, TVP1 i 2 na Polsacie
    > Cyfrowym (wijkszo6f programsw chodzi dobrze). Wska<nik sygna3u
    > wskazuje ?e jest poziom na 70% a pojawia sij czarna plansza. Czy u
    > Was te? tak jest, czy co6 siad3o w moim tunerze ?

    U mnie wszystkie kanały mają podobny poziom sygnału 88%, +/- 2%
    Więc raczej coś u Ciebie. Może jakieś wiatry niekorzystne wiały
    i ruszyło anteną? Sprawdź też kable.

    > bluepoint

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-05-11 20:45:14
    Temat: Re: Kłopoty z odbiorem AXN-ów
    Od: "bluepoint" <b...@w...pl>

    Okazało się że, po wymianie softu (wykonała się kilka dni temu) trzeba było
    uruchomić przywrócenie ustawień fabrycznych...

    bluepoint