  • 771. Data: 2011-02-16 12:11:18
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 15.02.2011 11:20, Carramba pisze:
> [...]

    (..)

    > No ch?opaki gratulacje , udana wyprawa.

    Dajcie jakieś foty, linki, opisy. Są tacy co nie mogą sobie tak luzacko
    latać, ale poczytać i popatrzeć zawsze miło.

    --
    Yaroosh
    CBX 650E NH

  • 772. Data: 2011-02-16 14:19:46
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 16.02.2011 13:11, "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" wrote:
    > Dajcie jakieś foty, linki, opisy. Są tacy co nie mogą sobie tak luzacko
    > latać, ale poczytać i popatrzeć zawsze miło.

    Google popsute?

    http://www.scigacz.pl/Hiszpania,na,motocyklu,w,srodk
    u,zimy,14755.html

    --
    duddits

  • 773. Data: 2011-02-16 18:20:01
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 16.02.2011 15:19, duddits pisze:

    > Google popsute?
    >
    > http://www.scigacz.pl/Hiszpania,na,motocyklu,w,srodk
    u,zimy,14755.html

    Google sprawne, po prostu zapomniałem, że wyjazd organizowała "ekipa ze
    Ścigacza", i że tam należałoby szukać najpierw. A tak poza tym to dzięki.

    Yaroosh
    '85 CBX 650E NH