  • 1. Data: 2011-05-05 10:16:44
    Temat: Firmy zajmujące się tworzeniem stron - jak szukać?
    Od: kacper <k...@g...com>

    Witam,

    potrzebuję zrobić stronę internetową, napisałem już prawię cała
    specyfikację, ale tak się zastanawiam... gdzie mogę znaleźć jakąś bazę
    firm, które zajmują się tworzeniem stron, aby wysłać tą speckę do
    nich? Może prócz przeszukiwania google jest jakieś miejsce, gdzie mogę
    zlecić zrobienie strony? wybrać w ofertach itd?

    Pozdrowienia,

  • 2. Data: 2011-05-05 10:31:03
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 5 May 2011 03:16:44 -0700 (PDT), kacper napisał(a):

> [...]
    > nich? Może prócz przeszukiwania google jest jakieś miejsce, gdzie mogę
    > zlecić zrobienie strony? wybrać w ofertach itd?

    Ja bym zrobił tak, żeby kolejno:
    - wypytać znajomych, co mają dobre (Twoim zdaniem) strony i pozyskać
    kontakty do wykonawców,
    - przejrzeć sieć pod kątem witryn konkurencyjnych/pokrewnych (branża,
    wielkość i typ witryny), wybrać te które Ci odpowiadają - często w stopce
    (albo nagłówkach w kodzie HTML) są informacje dot. wykonawcy
    - rozejrzeć się po forach branżowych (np. na GoldenLine) rozesłać zapytania
    do ciekawych osób, albo w ogóle założyć wątek z krótkim przedstawieniem
    specyfikacji (o ile dane forum na to pozwala),

    - alternatywnie: zatrudnić konsultanta, który będzie wiedział kogo i jak
    szukać :) (rozwiązanie niepopularne, ale efektywne, jeśli wiesz jak szukać
    konsultantów :P)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2011-05-06 09:15:51
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    http://zlecenia.przez.net ;)

    --
    kamil d

  • 4. Data: 2011-05-07 07:44:47
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Thu, 5 May 2011 03:16:44 -0700 (PDT), kacper wrote:

> [...]
    > nich? Może prócz przeszukiwania google jest jakieś miejsce, gdzie mogę
    > zlecić zrobienie strony? wybrać w ofertach itd?

    Wpierw znajomi z dobrymi stronami. Potem internet. Google "agencja
    interaktywna", "serwisy www", "web design" itp. Ewentualnie wejdź na
    Sortfolio.com i wyfiltruj sobie wykonawców po kraju (Polska?) i ewentualnie
    mieście.

    Ustal jeszcze budżet. Serio, to pomoże w rozmowach i unikniesz zawodów na
    spotkaniach. Nie wiesz jak? Pomyśl o stronie jak o inwestycji w kanał
    marketingowy (a nie jak o przykrym koszcie) i pomyśl ile na takowy mógłbyś
    chcieć wydać. Pytanie o założony budżet powinno paść ze strony
    potencjalnych wykonawców. Po kilku rozmowach możesz się zdecydować na
    zmianę zdania (np. poszerzenie budżetu) ale dobrze o tym tak czy siak
    myśleć.

    Co jeszcze? Uważaj IMHO na agencje, które na podstawie Twojej pierwszej
    specyfikacji podają czas i koszt wykonania. Jeśli naprawdę chcą się
    postarać, to wpierw powinni zadać kilka dodatkowych pytań, najlepiej
    takich, o których sam nie pomyślałeś i które do myślenia zmuszą Ciebie. To
    ważne bo pokazuje na ile ktoś chce zrozumieć Twoje potrzeby.

    Aha, proś o referencje, kontaktuj się z właścicielami stron wykonanymi
    przez daną agencję. Sprawdź czy dobrze im się współpracowało.

    --
    Michał Gancarski

  • 5. Data: 2011-05-08 08:05:29
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    W dniu 2011-05-06 11:15, kamil d pisze:

    > http://zlecenia.przez.net ;)

    Proszę Cię, kilka razy szukałem tam podwykonawców i efekty ZAWSZE w
    zakresie programowania były opłakane (tłumaczenia z tego źródła często
    są OK).

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2011-05-09 11:30:17
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-05-08 10:05, beherit / pn pisze:
    > Proszę Cię, kilka razy szukałem tam podwykonawców i efekty ZAWSZE w
    > zakresie programowania były opłakaneweł

    -> ;) <-

    --
    kamil d