  • 11. Data: 2020-10-24 13:40:46
    Temat: Re: Fix na szkło hart.
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > LOL
    > Czy tym robakiem miał być wąż?

    :-)

  • 12. Data: 2020-10-24 22:17:35
    Temat: Re: Fix na odrdzewiacz
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 24.10.2020 o 20:08, PutantatorFundaletur pisze:
    > Animatorka <a...@t...ja.wp.pl> wrote...
    >

    > Odrdzewiacz 'CoCo' i kwas fosforowy w żywności

    > (Info dla 'niegramotnych', skrócone łańcuchy
    > adresów zapobiegają ich 'lamania', szczególnie
    > widoczne w czytnikach obsługujących zasadę;
    > do 80 znaków w wierszu).

    Niegramotny, zarazem kretyn to jesteś ty

    --
    Czarek

  • 13. Data: 2020-10-26 00:00:59
    Temat: Re: Zasciankowosc, pruderia, safandulstwo - (Fix na odrdzewiacz)
    Od: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ? <a...@i...invalid>

    czarek <c...@p...fm> wrote:

    > Niegramotny, zarazem kretyn to jesteś ty

    Byly Car Polski zacny marszalek Jozef Pilsudski
    mawial: 'Wam kury szczac prowadzic, a nie polityke
    robic', bardzo trafnie ocenil zasciankowosc
    motlochu, do ktorego po dzien dzisiejszy mozna
    zaliczyc przeszlo 80% polshevikow!

    Szczegolnym przypadkiem jest petak c...@p...fm

    W tym petaku pala skrajna zazdrosc do posiadajacych
    bogata wiedze osobnikow.

    Glownymi zakompleksieniami polshevikow sa:

    Apolitycznosc - z wlazeniem w dupe szkopom i USraelcom.

    Natrectwo porownywania - wszystko co pod lasem jest
    lepsze od tego co pod domem, zachwaszczanie jezyka
    makaronizmami, papuzizm.

    Brak zaufania do inteligencji - stawiamy na matolow!

    Obzarstwo i safandulstwo - zarcie najbardziej
    szkodliwych importowanych produktow, brak pohamowania
    w ich spozywaniu.

    Autorasizm i kompleksizm - dajcie polsheviken rzadzic,
    a sami sie wykoncza, zadni z nas Francuzi polnocy, a
    po prostu banda brudasow. Szczekanie o zachodnich
    wzorcach i ocywilizowanym swiecie, ktorego nigdy
    nie widzieli.

    Kozloofiaryzm - bardziej, niz problem korupcji,
    interesuje polsheviken, kto wzial i ile lapowki.

    Wielkie improwizacje - dezorganizacje neoPRLu posuneli
    tak daleko, ze sami juz nie wiedza, czy i jak dzialaja,
    a wlasciwie nie dzialaja, szczegolnie kluczowe
    mechanizmy bezpieczenstwa, szkopski i USraelski
    przydupasizm.

    Polshevitzkie utopie - narodowe krytykanctwo i
    zakompleksienie, nieudasizm.

    Efekt debila - jedzie polshevik dupowozem, ktos
    zajezdza mu droge. polshevik mysli: 'ale debil!'.
    Przyspiesza, by sprawdzic. Podjezdza, patrzy sie
    cynicznie przez okno na drugiego duposternika i
    sprawdza.Faktycznie, debil! Mysli i zwyciesko
    odjezdza.

    Dno dna i pod dnem jeszcze jedno dno dna, to wlasnie

    c...@p...fm

    Sam sie tu petak-zasciankowiec dal poznac.

    --
    W zastepstwie PutantatorFundaletur

    Przydupasy: http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 14. Data: 2020-10-26 00:19:07
    Od: Hakena Muteta <h...@d...tataki.info>

    Animatorka wrote:

    > Czy tym robakiem miał być wąż?

    Animatorka, no przeciez nie teleSraj, pocisz sie tu
    animujac o telesrajstwie a kawalu nie rozumiesz....

    Popijaj wiecej CoCo z kwasem fosforowym E338, H3PO4

    --
    Hakena Muteta

  • 15. Data: 2020-10-26 00:34:54
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.10.2020 o 00:00, ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ?
    pisze:

    > c...@p...fm

    Myślisz, że zrobiłeś mi na złość cytując mój adres?
    Potwierdziłeś tylko, że jesteś wielkim kretynem ;-)

    Prezent dla ciebie: c...@p...fm c...@p...fm
    c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm
    c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm
    c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm
    c...@p...fm

    --
    Czarek

  • 16. Data: 2020-10-27 02:43:28
    Od: PutantatorFundaletur <P...@i...org.invalid>

    czarek <c...@p...fm> wrote

    > Myślisz, że zrobiłeś mi na złość cytując mój adres?
    > Potwierdziłeś tylko, że jesteś wielkim kretynem

    > Prezent dla ciebie: c...@p...fm c...@p...fm
    > c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm
    > c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm
    > c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm
    > c...@p...fm

    Sprezentuj sobie adwokata, od tej pory
    definitywnie skonczyly sie przelewki.

    Od czasu do czasu prowadze Convoy przez
    szesc granic. Zjazd na 91 z A2 'Emilia' znam
    jak wlasna kieszen. Nastepny dopasuje z
    terminem jawnego posiedzenia sadowego w
    Zgierzu lub Łodzi.

    Kolejny zniknie z internetowej areny, tak
    jak juz wielu cwancykatorow wyrugalem.

    --
    Skracacz linkow - do czego słuzy?

    >>> https://bit.ly/3muF3f5 <<<

    Zawijaj dlugie wiersze w wiadomości
    po 80 znakach nacisnij ENTER, albo
    stosuj SKRACACZ LINKOW!

    End of discussion - End of thread

  • 17. Data: 2020-11-14 13:04:27
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 20 paź 2020 w news:5f8ed368$0$517$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Kupiłem badziewne szkło - częst mocno się maziało i palec się zacinał.
    > Taki se wymysliłem patent.
    > Posmarowałem wd40, zostawiłem na chwilę, wytarłem. Działa lepiej -
    > przynajmniej w warunkach, w których poprzednio palec "skrzypiał" na
    > szkle. Żadnych negatywnych skutków ubocznych.

    Dobra, hehe. Nikt nie będzie zaskoczony jak powiem, że to jednak g....
    daje.

  • 18. Data: 2020-11-21 19:41:54
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27.10.2020 o 02:43, PutantatorFundaletur pisze:
    > czarek <c...@p...fm> wrote
    >
    > Sprezentuj sobie adwokata, od tej pory
    > definitywnie skonczyly sie przelewki.
    >

    > Od czasu do czasu prowadze Convoy przez
    > szesc granic.

    Taa... Route 66 przemierzasz ;)

    > Zjazd na 91 z A2 'Emilia' znam
    > jak wlasna kieszen. Nastepny dopasuje z
    > terminem jawnego posiedzenia sadowego w
    > Zgierzu lub Łodzi.

    Sadowa jest w Zgierzu, w Łodzi pewnie też, chyba, że o sad ci chodzi,
    ale jesienią i zimą to z gruszki pietruszkę tylko możesz zebrać ;-)

    > Kolejny zniknie z internetowej areny, tak
    > jak juz wielu cwancykatorow wyrugalem.

    Wielu chętnie zobaczy jak ten nawiedzony "kowboj" szos i internetu
    wygląda ;)

    --
    Czarek