  • 51. Data: 2022-09-19 12:46:46
    Temat: Re: Fizyka dla właścicieli szybkich fur
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Nie oszukuj! Połowa odcinka a nie połowa czasu!

    Przecież już zdążyłem się pokajać.
    Napisałem, że z dużym opóźnieniem dotarła do mnie treść zadania. :D

    --
    -
    Akarm

  • 52. Data: 2022-09-19 15:25:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Sep 2022 16:49:59 +0200, heby wrote:

    > Istotą ograniczenia 70km/h jest nie przekraczanie prędkości *chwilowej*
    > 70km/h a nie średniej.

    Chyba lepiej napisac "jest nieprzekraczanie prędkości chwilowej",
    bo tak jak napisales, to mozna odwrotnie zrozumiec.

    > Średnio to nie przekracza Łysy z Passerati i to
    > jak ma humor i nie śpieszy się do kibla po kebsach.

    Wiec istota istotą, a zadanie bardzo pouczajace.
    Jakby tak jeszcze dodali "aby nie przekroczyc sredniej o wiecej niz
    8km/h", bo ponizej 10 to system powinien ignorowac :-)

    > Ktoś w wydawnictwie przepuscił takie zadanie. 3 autorów to napisało i
    > nie zauważyli (ły)? Może właśnie tak wygląda pogląd suwerena na
    > ograczniecznie predkości, jak ii i podobnych.

    Najlepiej widac na ograniczniach, terenach zabudowanych i miejskich
    arteriach :-)

    > To sobie rozmawiaj.
    >
    > Jak skończysz, okaże się, że mało komu to będzie już potrzebne, poza
    > jakimiś pasjonatami. Dziecko w 1 klasie szkoły podstawowej
    > prawdopodobnie wkroczy w dorosłośc w świecie, gdzie samochód będzie
    > autonomiczny, w sporym procencie dostepnych rozwiązań.

    IMHO troche za wczesnie.

    A co sie dzieje z google car?
    Niby juz pare lat temu jezdzil samodzielnie, i co - nie udalo sie
    jeszcze ulepszyc programu, czy przepchnac przez legislację?

    Bo Tesla mam wrazenie, ze położyla krzyzyk na autonomii, albo odsuneła
    na nieokresloną przyszlosc.

    No chyba ze ... wszyscy chca zaoferowac automatyczną dostawe paczek.

    J.

  • 53. Data: 2022-10-25 18:29:52
    Od: robot <r...@o...pl>

    IPzoywbVXx2wF/view?usp=sharing

    > Jak - Twoim zdaniem - jest poprawna odpowiedź? Bo nie jest nią 50
    > km/h.

    0,000000077163313 km/h.

    To oczywiście tylko jedna z nieskończonej ilości poprawnych odpowiedzi.
    Ciekawe czy by zaliczyli ;)