  • 1. Data: 2022-09-17 17:48:09
    Temat: Fizyka dla właścicieli szybkich fur
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Takie coś trafiłem w książce do Fizyki do liceum.

    https://drive.google.com/file/d/134yCsDH338PZ3LHYAYq
    IPzoywbVXx2wF/view?usp=sharing

    Ci, co marudzili, że fizyki nie warto się uczyć, mogą teraz spalić się
    ze wstydu. Sami widzicie, że praktyka wieloletnich fartów szwagra ma
    przełożenie na współczesną edukację.

  • 2. Data: 2022-09-17 18:33:54
    Temat: Re: Fizyka dla właścicieli szybkich fur
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2022-09-17 o 17:48, heby pisze:
    > Takie coś trafiłem w książce do Fizyki do liceum.
    Czasy "Pokoloruj drwala" nadchodzą szybciej, niż przypuszczałem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2022-09-17 18:49:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/09/2022 18:33, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Czasy "Pokoloruj drwala" nadchodzą szybciej, niż przypuszczałem.

    Bardziej mnie martwi wydzwięk moralny takich zadań.

  • 4. Data: 2022-09-17 23:54:08
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.09.2022 o 18:49, heby pisze:

    > Bardziej mnie martwi wydzwięk moralny takich zadań.

    A mnie pasożytniczy.

  • 5. Data: 2022-09-18 00:40:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello heby,

    Saturday, September 17, 2022, 5:48:09 PM, you wrote:

> [...]

    > Ci, co marudzili, że fizyki nie warto się uczyć, mogą teraz spalić się
    > ze wstydu. Sami widzicie, że praktyka wieloletnich fartów szwagra ma

    Jak - Twoim zdaniem - jest poprawna odpowiedź? Bo nie jest nią 50
    km/h.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2022-09-18 01:03:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    IPzoywbVXx2wF/view?usp=sharing

    > Jak - Twoim zdaniem - jest poprawna odpowiedź? Bo nie jest nią 50
    > km/h.

    Aha.
    Twierdzisz, że przy przejeździe połowy odcinka pomiarowego z prędkością
    90 km/godz., przejazd drugiej połowy z prędkością 50 km/godz. nie da
    średniej 70 km/godz? :D
    Ciekawe...

    --
    -
    Akarm

  • 7. Data: 2022-09-18 07:24:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 18.09.2022 o 01:03, Akarm pisze:

> [...]
    > Twierdzisz, że przy przejeździe połowy odcinka pomiarowego z prędkością
    > 90 km/godz., przejazd drugiej połowy z prędkością 50 km/godz. nie da

    Ano ciekawe. Mi wyszło około 57 km/h.

    --
    MN

  • 8. Data: 2022-09-18 08:48:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-09-18 o 07:24, Marcin N pisze:

    IPzoywbVXx2wF/view?usp=sharing

    > Ano ciekawe. Mi wyszło około 57 km/h.

    Dopiero jak się ułoży równania to widać, że rozwiązanie
    nie jest oczywiste. Myślę, że ci w szybkich furach
    nie potrafią wyliczyć.

  • 9. Data: 2022-09-18 08:51:19
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

> [...]
    > km/godz., przejazd drugiej połowy z prędkością 50 km/godz. nie da średniej

    Połowa czasu przejazdu dała by taki wynik.

    --
    -
    Akarm

  • 10. Data: 2022-09-18 08:59:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > Twierdzisz, że przy przejeździe połowy odcinka pomiarowego z prędkością
    > 90 km/godz., przejazd drugiej połowy z prędkością 50 km/godz. nie da

    Jak widać z tym pokolorowaniem drwala nie jest takie oczywiste. Nie
    martw się - za pierwszym razem większość udziela instynktiownej acz
    nieprawdziwej odpowiedzi:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!