  • 1. Data: 2010-03-05 20:05:57
    Temat: Termin rozwiązania umowy ubezpieczenia
    Od: "Sofija" <a...@x...pl>

    Witam!

    Jaki jest termin rozwiązania umowy ubezpieczenia samochodu:
    - OC
    - AC
    - NNW
    - Kraj Pomoc 24
    - Dom Pomoc 24
    Czy są to przepisy obowiązujące we wszystkich towarzystwach
    ubezpieczeniowych? Jeśli tak, to gdzie te przepisy są opublikowane?

    W polisie nigdzie tych terminów nie mogę znaleźć.
    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 2. Data: 2010-03-05 21:24:28
    Temat: Re: Termin rozwiązania umowy ubezpieczenia
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-05 20:05:57 +0100, "Sofija" <a...@x...pl> said:

    > Witam!
    >
    > Jaki jest termin rozwiązania umowy ubezpieczenia samochodu:
    > - OC

    Ustawowy.

    > - AC
    > - NNW
    > - Kraj Pomoc 24
    > - Dom Pomoc 24

    Zgodnie z treścią umowy.

    Zazwyczaj minimum dzień przed upływem terminu.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-03-05 21:27:19
    Od: BearBag <c...@g...com>

    dzien przed koncem umowy musisz dostarczyc wypowiedzenie do TU, czyli
    jak np msz do 31marca to 30tego musi sie znaleźć na biurku
    ubezpieczyciela.

  • 4. Data: 2010-03-05 21:59:23
    Od: "Sofija" <a...@x...pl>

    Dzięki.

    W przypadku OC jest sprawa jasna.

    > Zgodnie z treścią umowy
    Nie mam umowy. Mam polisę oraz Ogólne Warunki Ubezpieczenia
    w postaci pliku .pdf. Jest tam tylko mowa o odstąpieniu od zawarcia
    ubezpieczenia na początku okresu, a nie o terminie rozwiązania
    gdy nie chcę kontynuować ubezpieczenia w danym TU.
    Czy wystarczy nie zapłacić składki za kolejny okres?

    Pozdrawiam
    Zośma

  • 5. Data: 2010-03-05 23:19:29
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-05 21:59:23 +0100, "Sofija" <a...@x...pl> said:

    > Dzięki.
    >
    > W przypadku OC jest sprawa jasna.

    > Nie mam umowy.
    > Mam polisę

    To miałem na myśli.
    W polisie masz podany czas objęcia ubezpieczeniem.
    Po jego upłynięciu nie jesteś ubezpieczona i nie masz zobowiązań.
    :-)

    --
    Bydlę