  • 101. Data: 2023-11-14 01:32:40
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    No dobra, po ostatnich aktualizacjach LL w ogóle nie pracuje przez BT z
    sensorem. Myślałem, że to wina sensora ale nie... bo nie o to chodzi.
    Diabox z BT działa ale tylko do momentu kiedy nie utraci komunikacji z
    BT, potem nie działa i trzeba NFC, żeby ruszył. Wywaliłem.
    Zainstalowałem Juggluco + xDrip+. Sam xDdrip nie potrafił zaczytać
    sensora :/ i wywala błąd oop2. Mógłbym zastosować LL/patched ale wolę
    oficjalną nową apkę LL bo patched jest stara, więc Juggluco robi to
    poprawnie i sam się wznawia w przypadku utraty komunikacji przez BT.
    Niestety, wysyłanie danych do LL/portal nie działa poprawnie więc LL
    żona używa przez NFC, zeby zachować wspomaganie. Działa przesyłanie do
    xDrip+. Niestety xDrip+ nie działa idealnie z opaską MiBand5 więc jest
    zmodyfikowana apka dla MiFit, która udostępnia ID dla innej apki zgodnej
    z Miband5. uFF, DZIAŁA na opasce :) + alarmy/cokolwiek. Polecam xDrip bo
    ma znacznie więcej możliwości ze smartwaczem niż Juggluco. Musisz
    doczytać bo mi się nie chce kopiować, Obecnie mam sukcess w sensie
    opaski i CGM i czekam do następnej zmiany sensora. xDrip+ ma fajny
    widget, który się wyświetla nawet na On always display w smartfonie:)
    Całość nie drenuje baterii.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 102. Data: 2023-11-22 16:40:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 18:47:16 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Atmosferyczne?

    Czujnik atmosferycznego czasem jest ...

    > Tej, Animka, wyrażaj się precyzyjnie. Pomiaru ciśnienia KRWI, jeszcze
    > nie odpalili ale może niebawem będzie w "zegarku". Możesz sobie kupić
    > ciśnieniomierz z BT i będziesz miała w telefonie :D
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005004431651571.html
    ?_t=pvid%3A2ac1745e-133b-490d-ac8b-36a06cec9dd8&spm=
    a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2p
    ol

    A jest do tego jakas sensowna apka, czy z ryzykiem ?

    Uwaga na wiele zegarkĂłw/gadzetĂłw bez tego gumowego mankietu,
    co to niby cisnienie mierzą (optycznie), ale jakos bardzo kiepsko.

    https://medicalfuturist.com/finally-a-good-wearable-
    blood-pressure-monitor-aktiia-bracelet-review/

    J.

  • 103. Data: 2023-11-22 16:57:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.11.2023 o 16:40, J.F pisze:

> [...]
    a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2p
    ol

    > A jest do tego jakas sensowna apka, czy z ryzykiem ?

    Jakim ryzykiem? Apka jest do tego, żeby automatycznie zapisywać dane z
    cisnieniomierza i prowadzić dziennik. Tak samo działają wagi np Xiaomi
    (mam). Chociaż wyliczanie BMI i innych pierdołów nawet działa poprawnie
    w aplikacji Zepp. Warunkiem jest wejście gołymi stopami na wagę.

> [...]
    >
    > https://medicalfuturist.com/finally-a-good-wearable-
    blood-pressure-monitor-aktiia-bracelet-review/

    Gówna straszne, podobnie jak pomiar glukozy. Ściema i naciąganie na kasę.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 104. Data: 2023-11-22 17:52:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > opaski i CGM i czekam do następnej zmiany sensora. xDrip+ ma fajny
    > widget, który się wyświetla nawet na On always display w smartfonie:)

    Niestety trzeba czekać 2 tygodnie na dalsze skubanie. Wszystko teraz
    jest OK. Poprzednim razem, LL nie chciał działać przez BT z prostego
    powodu. Jeśli inicjacja sensora jest z innego programu, to do końca
    działania sensora, LL nie komunikuje się przez BT i tylko działa NFC.

    Trzeba uważać w programach "wspomagajacych" aby nie były w priorytecie
    do NFC czyli ustawić je tak, że dopiero kiedy dana apka jest on screen
    to ma priorytet dla NFC i nie kłóci się z LL.

    Czyli to co wcześniej pisałem o inicjacji z LL, że jest podstawą.

    Oczywiście, jest stosowny komunikat w LL na taką okazję, w którym jest
    opisane, że alarmy i BT nie będą działać, jeśli uruchomienie czujnika
    było z innej apki czy telefonu. :) i tu jest problem. Po wprowadzeniu
    zabezpieczeń do LL Juggluco nie wysyła poprawnie danych do serwera LL a
    pozbawienie skanowania przez BT z LL, inicjacją z innego programu zmusza
    do NFC dla LL, żeby zachować refundację. Wychodzi na to, że LL jednak
    jest tutaj priorytetem i zapewne będzie.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 105. Data: 2023-11-22 18:22:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Nov 2023 16:57:56 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    ol

    > Jakim ryzykiem? Apka jest do tego, żeby automatycznie zapisywać dane z

    Zniknie apka, zniknie producent ... dziennik trzeba będzie ręcznie :-(

    >Tak samo działają wagi np Xiaomi

    Xiaomi to jest jakas firma ... tak szybko nie zniknie ...

    blood-pressure-monitor-aktiia-bracelet-review/

    > Gówna straszne, podobnie jak pomiar glukozy. Ściema i naciąganie na kasę.

    Byc moze - nie testowałem.

    Ale co - artykuł sponsorowany?

    Bo jeszcze Omron był/jest
    https://medicalfuturist.com/omron-heartguide-blood-p
    ressure-smartwatch-review/

    TeĹź sciema?

    A ta twoja waga xiaomi to tylko waży, czy cos jeszcze ... ściemnia?

    J.

  • 106. Data: 2023-11-22 18:43:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.11.2023 o 18:22, J.F pisze:
    [...]
    ?_t=pvid%3A2ac1745e-133b-490d-ac8b-36a06cec9dd8&spm=
    a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2p
    ol

    > Zniknie apka, zniknie producent ... dziennik trzeba będzie ręcznie :-(

    Od czego jest backup? Po co Ci apka do starocia, który zdechnie szybciej
    niż apka?

    > Xiaomi to jest jakas firma ... tak szybko nie zniknie ...

    To samo.

    >>> https://medicalfuturist.com/finally-a-good-wearable-
    blood-pressure-monitor-aktiia-bracelet-review/

    > Byc moze - nie testowałem.
    >
    > Ale co - artykuł sponsorowany?

    Nie, ściema, żebyś kasę wydał...jeśli jesteś debilem :)

    > Bo jeszcze Omron był/jest
    > https://medicalfuturist.com/omron-heartguide-blood-p
    ressure-smartwatch-review/

    > Też sciema?

    Oczywiście.

    > A ta twoja waga xiaomi to tylko waży, czy cos jeszcze ... ściemnia?

    https://mi-home.pl/products/mi-body-composition-scal
    e-2?cd=1348123867&ad=118686571661&kd=&gad_source=1&g
    clid=Cj0KCQiA6vaqBhCbARIsACF9M6nQEUhho39RArx3yQdV1W_
    XAfsiuNCJVoI0D5PMcHB-p-CiR9Fxs3AaAusjEALw_wcB

    Masz, czytaj.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 107. Data: 2023-11-22 23:02:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.11.2023 o 18:22, J.F pisze:
> [...]

    Kurwa, pewnie wierzysz w jakiegoś boga.

    jprdl. Masz wiedzę ale zadawanie takich brednych pytań, rozbijających
    się o skuteczny pomiar parametrów, definiuje Ciebie jak Trolla.
    Wagę oceniasz też wzrokowo? Może glikemię czy nadciśnienie? Może wiek?

    Nie wiesz na jakiej zasadzie działają czujniki i wierzysz w boga?

    Jak kurwa można optycznie stwierdzić dokładne ciśnienie? Chyba że masz
    gałki oczne czułe i skalę na ile wyłażą z orbit, pod warunkiem że nie
    masz zmian genetycznych stosownych do nacji. Musiałbyś mieć okulary z
    czujnikiem :D...ale też algorytm porównujący do ciśnienia atm. A jakbyś
    zobaczył ładną laskę? To problem, bo nie wiem czy by ci ciśnienie
    skoczyło czy zwyczajnie erekcja :D..ale to zależy od gustu. Masz
    czujniki na gust? Skalowalne?

    Jprdl jaki bezmuzg.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 108. Data: 2023-11-24 11:59:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Nov 2023 23:02:34 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    > się o skuteczny pomiar parametrów, definiuje Ciebie jak Trolla.
    > Wagę oceniasz też wzrokowo? Może glikemię czy nadciśnienie? Może wiek?

    Omron to uznana firma. Jesli twierdzi, Ĺźe mierzy tak cisnienie ... to
    chyba mierzy. I jeszcz ma jakis papier z FDA.

    > Nie wiesz na jakiej zasadzie działają czujniki i wierzysz w boga?
    > Jak kurwa można optycznie stwierdzić dokładne ciśnienie?

    Cos pisałes, ze wagę masz z BT ... a co ona jeszcze mierzy oprócz
    wagi? I jak to mierzy?

    > Chyba Ĺźe masz
    > gałki oczne czułe i skalę na ile wyłażą z orbit, pod warunkiem że nie
    > masz zmian genetycznych stosownych do nacji. Musiałbyś mieć okulary z
    > czujnikiem :D.

    Jest jeszcze zagadnienie pomiaru cisnienia wewnątrz oka.
    Tez mozna bez manometru :-)

    Albo zobacz to - liczba oktanowa benzyny
    https://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating#Measurem
    ent_methods

    a tak wygląda wspóczesny miernik
    https://zeltex.com/index.php/zx-101-sq-portable-fuel
    -octane-tester/

    AI nie takie rzeczy moĹźe mierzyc :-)

    J.

  • 109. Data: 2023-11-25 17:17:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    ?_t=pvid%3A2ac1745e-133b-490d-ac8b-36a06cec9dd8&spm=
    a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2p
    ol

    Kupiłam sobie smartwacha co mierzy wszystko tylko trzeba go sparować z
    telefonem (bluetooth).
    Nawet rozmowy i sms-y można odbierać. Niestety chyba jakiś kurier
    wiedział co w pudełku i przesyłka krąży w kółko. Miała dotrzeć do mnie 3
    dni temu. Wkurzyłam się i zażądałam od sprzedawcy zwrotu pieniędzy i że
    nie przyjmuję tej przesyłki. Mogę kupić w innym sklepie.

    animka

  • 110. Data: 2023-12-01 09:53:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > to ma priorytet dla NFC i nie kłóci się z LL.
    >
    > Czyli to co wcześniej pisałem o inicjacji z LL, że jest podstawą.

    Powtórzę:
    - niektórzy ludzie w ogóle nie mają LibreLink.
    Do wysyłania danych na serwer LibreViev używają Juggluco.

> [...]
    > do NFC dla LL, żeby zachować refundację. Wychodzi na to, że LL jednak
    > jest tutaj priorytetem i zapewne będzie.

    Żeby zachować refundację nie trzeba mieć LibreLink. Wystarczy Juggluco.
    Juggluco wysyła informacje o skanowaniu sensora chyba kilka razy na
    godzinę teraz, od kilku tygodni - w nowych wersjach. Oczywiście bez
    skanowania.
    Od dłuższego czasu kilka razy o tym tutaj pisałem.

    --
    -
    Akarm