  • 61. Data: 2023-08-13 14:24:28
    Temat: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Bo musisz wybrać źródło "smartwacz" jako jedyne. Jak inicjujesz z
    > telefonu i jest to Samsung to ciągnie z sensorów telefonu.
    >
    > W apce ZEPP dla Amazfit/Xiaomi jest podobnie.

    > Samsung Health nie obsługuje niczego innego oprócz Samsunga, podobnie
    > jest z ZEPP, nie obsługuje Samsunga ale obsługuje Xiaomi.

    Jest może coś do telefonu Xiaomi co mierzy ciśnienie?

    --
    animka

  • 62. Data: 2023-08-13 14:49:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 10:46:54 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 13.08.2023 o 10:34, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > Nie kombinuj, cykl to może być co minutę, czyli tak jak pluje sensor.

    SMS na pewno nie są cykliczne :-)

    > Nie. Na przykład mam powiadomienia z Pushover i mam ich z 100 dziennie.
    > Mogę je kasować ale się grupują pod jednym polem i mi to nie
    > przeszkadza. Mało tego, można wprowadzić, że nie co minutę a co 10 minut
    > jest powiadomienie, lub co godzinę itd.

    No to pisz do Abbota, zeby zrobili tak samo.

    > To nie jest problem smartwacza.

    Jest, skoro nie robi tego co chcesz :-)

    > Ten kurwa znowu o systemie smartwacza. Nie kurwa, system w smartwaczu
    > nie ma z tym nic wspĂłlnego.

    Ale moze być w nim lepszy system, o lepszych mozliwosciach :-)

    > Kurwa mać. Nie dociera do Ciebie, że problemu nie ma z innymi
    > powiadomieniami tylko z tymi progsami od obsługi sensora w trybie CGM?

    Dotarlo to mnie, ze apka od sensorow zmienia swoje powiadomienie, a
    nie generuje nowe, przez co apka od zegarka juz o tym nie powiadamia.

    A Ty nienawiscią plujesz, zamiast do nich napisac propozycje
    ulepszenia :-)

    Ale apki od smartwatchy tez mogliby ulepszyc, a im tez nie napisałeś
    :-)

    P.S. po przemysleniu ... czy nie powinno byc tak, ze apka generuje
    nowe, alarmowe, powiadomienie, jak glukoza przekroczy stan alarmowy?
    Bo chyba chcialbys dostac jakis zauwazalny alarm na zegarku,
    a nie tak, ze sie powiadomienie odswiezy bez hałasu,
    albo ze hałas jest co pare minut, bo sensor odczytał nowe dane,
    i wystawił nowe powiadomienie?

    Zeby zegarek analizował tresc powiadomien i sam alarm wszczynal - to
    chyba za duzo wymagamy.

    Ale przez ten Health Connect moglby wiedziec, ze to o glukozę chodzi
    i alarmowac intensywnie po przekroczeniu poziomu.

    > Wszystkie potrafią i nie jest to związane z systemem smartwacza.

    Wszystkie to chyba przesada, ale przyjmuję, ze duzo potrafi.

    > Aple jest jebnięte od zawsze. Tam działa podobnie, bo już pisałem, że to
    > nie wina systemĂłw tylko progsĂłw od CGM.

    > Chujowe, system dla debili.

    Nie mowie nie, ale moze warto sprawdzic, jak to działa w tym
    przypadku? Cukrzyca chyba i w USA jest powaĹźnym problemem, to mogli
    dopracować :-)

    J.

  • 63. Data: 2023-08-13 15:25:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 11:04:01 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Oczywiście jeszcze jest Huawei i jego progsy, podobnie jak inne marki
    > telefonów, które czegoś nie obsługują lub obsługują. Chińskie są jednak
    > bardziej solidarne ale Korea to inna strefa.

    Ale Samsung Health sie zamieniło w Health Connect.
    Widac Korea ma wiekszą siłe przebicia.

    J.

  • 64. Data: 2023-08-13 18:44:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.08.2023 o 14:49, J.F pisze:
    [...]
    > P.S. po przemysleniu ... czy nie powinno byc tak, ze apka generuje
    > nowe, alarmowe, powiadomienie, jak glukoza przekroczy stan alarmowy?

    Kurwa, nie wiem jak Ty czytasz ale to napisałem i tak robi. Alarm działa.

> [...]
    > i wystawił nowe powiadomienie?
    >
    > Zeby zegarek analizował tresc powiadomien i sam alarm wszczynal - to

    Nie rozumiesz, jprdl jaki ĆMOK!

    Alarm przekroczenia jest wyświetlany w smartwaczu ale tylko z
    oryginalnej apki Libre Link i nic po za tym. Chciałbym, żeby KAŻDY
    pomiar był wyświetlany w smartwaczu, nie tylko alarmowy. Inne progsy nie
    mają nawet tego i trzeba stosować protezy o których pisałem. Jakieś
    specjalne tarcze na Wear, modyfikowane progsy do Siajomi. Kurwa.

    > Ale przez ten Health Connect moglby wiedziec, ze to o glukozę chodzi
    > i alarmowac intensywnie po przekroczeniu poziomu.

    Obojętnie czy to jest pojebany Samsung czy znacznie lepszy Amazfit to
    apka ma implementację Libre Link i wyświetla alarmy. Nie wyświetla
    pomiarów z NFC a funkcja CGM nie została jeszcze w Polsce
    zaimplementowana, może będzie też wyświetlać ale kurwa w GB już majo a
    ja czekam, niewiadomo na co. Już bym sprawdzał ale chuje wymagają
    lokalizacji do działania i nie chce mi się fakegps robić z rootem w
    telefonie.

    Inne dodatkowe apki niczego nie wyświetlają w smartwaczu bo uwaga piszę:

    SĄ UPOŚLEDZONE I ZJEBANE i w piździe mają Ci co je napisali, żeby
    wyświetlało się to na smartwaczu.

    > Nie mowie nie, ale moze warto sprawdzic, jak to działa w tym
    > przypadku? Cukrzyca chyba i w USA jest poważnym problemem, to mogli
    > dopracować :-)

    O czym ty pierdolisz? Tam jest tak jebnięte prawo, że Freestyle Libre
    wszedł ze znacznym opóźnieniem na ich rynek bo jakieś kurwa FDA nie
    chciało zezwolić.

    Tam to dopiero są jazdy z prawem.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 65. Data: 2023-08-13 18:47:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.08.2023 o 14:24, Animka pisze:

    > Jest może coś do telefonu Xiaomi co mierzy ciśnienie?

    Atmosferyczne?

    Tej, Animka, wyrażaj się precyzyjnie. Pomiaru ciśnienia KRWI, jeszcze
    nie odpalili ale może niebawem będzie w "zegarku". Możesz sobie kupić
    ciśnieniomierz z BT i będziesz miała w telefonie :D
    https://pl.aliexpress.com/item/1005004431651571.html
    ?_t=pvid%3A2ac1745e-133b-490d-ac8b-36a06cec9dd8&spm=
    a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2p
    ol

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 66. Data: 2023-08-14 02:23:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-13, LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo musisz wybrać źródło "smartwacz" jako jedyne. Jak inicjujesz z

    Nie widzę takiej opcji.

    > telefonu i jest to Samsung to ciągnie z sensorów telefonu.

    No ale to trochę głupie bo ten zegarek jest zparowany i w tej aplikacji
    pokazuje odczyty sensorów z zegarka na bierząco, bo czym startuje np.
    chodzenie z telefonu i zaczyna olewać zegarek? :)

    Musze spradzić jak to obecnie działa, bo dawno nie sprawdzałem, a może
    był to jakiś błąd.

    > W apce ZEPP dla Amazfit/Xiaomi jest podobnie.

    > Samsung Health nie obsługuje niczego innego oprócz Samsunga, podobnie
    > jest z ZEPP, nie obsługuje Samsunga ale obsługuje Xiaomi.

    To akurat nieprawda. Jest kupa innych urządzeń na liście właczając różne
    glukometry. Lista może nie jest imponująca ale zdecydowanie nie
    ogranicza się do samsungów.

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2023-08-14 09:43:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > To akurat nieprawda. Jest kupa innych urządzeń na liście właczając różne
    > glukometry. Lista może nie jest imponująca ale zdecydowanie nie
    > ogranicza się do samsungów.

    Nie rozumiesz. Samsung Health zainstalowany na Nokii, Sony, Xiaomi,
    Huawei nie działa z sensorami w/w. Nie że w ogóle nie działa, po prostu
    nic Ci nie pokaże, nawet kroków na w/w telefonach.

    Jak sobie podłączysz na w/w telefonach zegarek Samsunga lub coś innego
    Samsunga to będzie działało.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 68. Data: 2023-08-14 09:47:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 09:43:10 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    > nic Ci nie pokaĹźe, nawet krokĂłw na w/w telefonach.
    >
    > Jak sobie podłączysz na w/w telefonach zegarek Samsunga lub coś innego

    Tylko ze Samsung Health został zastąpiony przez Health Connect.
    I to juz jest szersze rozwiązanie.

    J.

  • 69. Data: 2023-08-14 09:56:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 18:47:16 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    ?_t=pvid%3A2ac1745e-133b-490d-ac8b-36a06cec9dd8&spm=
    a2g0o.ppclist.product.mainProduct&gatewayAdapt=glo2p

    PRzy czym kombinują i z pomiarem w zegarku. Fotoelektrycznym?

    Tzn - takie zegarki, co mierzą cisnienie juz są na rynku, tylko
    raczej sie chwalą niż mierzą :-)

    Coraz lepsze ?
    https://www.zdnet.com/article/best-blood-pressure-wa
    tch/

    W tym i jeden samsung, ale
    - Blood pressure feature not available in US markets yet
    - Has not yet received FDA approval
    - Needs to be calibrated every four weeks

    Omron ma FDA, pozostale chyba nie mają, ale się ne boją?

    J.

  • 70. Data: 2023-08-14 10:02:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-14, LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > nic Ci nie pokaże, nawet kroków na w/w telefonach.
    >
    > Jak sobie podłączysz na w/w telefonach zegarek Samsunga lub coś innego

    No nie rozumiem. Mam np. SH zainstalowany na Redmi 7 i wagę Xiaomi
    pierwszej generacji. Paruję ją z SH i mówisz, że nie będzie działało?

    --
    Marcin