  • 1. Data: 2012-08-11 09:06:15
    Temat: Fujifilm X-Pro1 - bezlusterkowciec z najwyższej półki
    Od: "StaM" <k...@g...pl>

    nt.interia.pl/testy/news/fujifilm-x-pro1-bezlusterko
    wciec-z-najwyzszej-polki,1829252,4233

    Pozdrawiam StaM

  • 2. Data: 2012-08-11 09:41:09
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "StaM" <k...@g...pl> wrote:

    > nt.interia.pl/testy/news/fujifilm-x-pro1-bezlusterko
    wciec-z-najwyzszej-polki,1829252,4233

    Zgadzam się, że razem z Olym OM-D stanowią modele warte bliższego
    przyjrzenia się (od Fuji odstrasza jednak cena).

    Test sensownie napisany, choć chyba wychodzący od materiałów
    Fuji - informacji o braku filtra AA oraz odejściu od bayera nie
    uzupełnia (nie widziałem) informacja o artefaktach w obrazie, z którymi
    Fuji dzielnie walczy już od dłuższego czasu (zdaje się jednak, że bez
    większego skutku):

    http://www.google.pl/search?as_st=y&tbm=isch&hl=pl&a
    s_q=&as_epq=white+orbs&as_oq=fuji+Fujifilm+mirrorles
    s+x100+xpro1&as_eq=&imgsz=&imgar=&imgc=&imgcolor=&im
    gtype=&cr=&as_sitesearch=&safe=off&as_filetype=&as_r
    ights=&biw=1024&bih=724&sei=hwomUOKPJo6RswbI4oCQBA

    [mr.]

  • 3. Data: 2012-08-11 09:42:53
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    Tu np. wyniki tych dzielnych zmagań Fujifilm:

    http://thenewcamera.com/wp-content/uploads/2012/02/b
    efore-and-after-images1.jpg

    [mr.]

  • 4. Data: 2012-08-11 09:54:01
    Od: "StaM" <k...@g...pl>

    Mariusz [mr.] <l...@i...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > q=fuji+Fujifilm+mirrorless+x100+xpro1&as_eq=&imgsz=&
    imgar=&imgc=&imgcolor=&imgt
    > ype=&cr=&as_sitesearch=&safe=off&as_filetype=&as_rig

    W tytule tego postu zapomnialem wstawic cudzyslow, lub znak zapytania. Probki
    zdjec nie wprowadzily mnie w zachwyt. Gabaryty sa niezle. Obecnie uzywam Sony
    NEX3 z dwoma podstawowymi obiektywami 16-tka i 18-50 Nexa, jasne 35mm oraz
    50mm Pentaxa z adapterem, i to pkorywa moje zapotrzebowanie z nawiazka.

  • 5. Data: 2012-08-11 10:04:11
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "StaM" <k...@g...pl> wrote:

    [...]
    > W tytule tego postu zapomnialem wstawic cudzyslow, lub znak zapytania.
    > Probki zdjec nie wprowadzily mnie w zachwyt.

    A ja pisałem bez cudzysłowu - sample na dpreview na Hi-ISO z obydwu
    należą do NAJLEPSZYCH zrobionych na aparatach cropowych: Oly EM-5
    bodajże na ISO 6400, a X-Pro1 na 12800. Czekam na wyniki pomiarów DxO.

    Przy okazji uprzedzam, że nie wiem skąd te różnice - nie wiedzą, że
    na mirrorlesach matryca grzeje się w czasie kadrowania i długie
    kadrowanie na Hi-ISO zaszumia zdjęcie? W każdym razie nie mogę tego
    wykluczyć, że jednak nie i przez to raz sample wychodzą lepiej, raz gorzej.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 6. Data: 2012-08-11 10:17:23
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    > A ja pisałem bez cudzysłowu - sample na dpreview na Hi-ISO z obydwu
    > należą do NAJLEPSZYCH zrobionych na aparatach cropowych: Oly EM-5
    > bodajże na ISO 6400, a X-Pro1 na 12800.

    No i trzeba przyznać skubańcom, że jak chcą, to nagle wiedzą jak
    zrobić fajną guzikologię i ogólne usability. A normalnie produkują
    modele, jakby nie potrafili do trzech zliczyć... ;)

    [mr.]