  • 1. Data: 2012-08-10 13:12:42
    Temat: Sprzedam studyjne lampy błyskowe
    Od: quent <x...@x...com>

    Wiem, pisałem już, że sprzedaję swój sprzęt ale wśród całości jaką
    wystawiłem na allegro najbardziej dziwi mnie brak zainteresowania lampami.

    Nikt nawet nie obserwuje aukcji a wystawiłem w licytacji od 800zł czyli
    niemal 2x mniej niż nowe a są używane naprawdę sporadycznie.
    Pamiętam kiedyś na grupie dyskusje na temat lamp, że fajnie byłoby mieć
    coś ze sterowaniem płynnym mocą błysku ale ta cena!
    A tu proszę - okazja i brak zainteresowania :-)

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2546539335

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2012-08-10 15:30:15
    Temat: Re: Sprzedam studyjne lampy błyskowe
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
> [...]
    > mieć coś ze sterowaniem płynnym mocą błysku ale ta cena!
    > A tu proszę - okazja i brak zainteresowania :-)

    spóźniłeś się tak o dwa trzy lata :)

  • 3. Data: 2012-08-10 19:12:17
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-08-10 13:12:42 +0200, quent <x...@x...com> said:

    > Nikt nawet nie obserwuje aukcji a wystawiłem w licytacji od 800zł czyli
    > niemal 2x mniej niż nowe a są używane naprawdę sporadycznie.

    Za podobne pieniądze można mieć przyzwoite, nowiutkie lampy z
    gwarancją, więc brak zainteresowania mnie osobiście w ogóle nie dziwi.

    de Fresz

  • 4. Data: 2012-08-10 19:31:35
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Za podobne pieniądze można mieć przyzwoite, nowiutkie lampy z
    > gwarancją, więc brak zainteresowania mnie osobiście w ogóle nie dziwi.
    > Pozdrawiam
    > de Fresz

    No cóż - 800 zł za 250Ws i bez gwarancji to naprawdę sporo.
    Na dodatek to ELFO. Pomimo że pancerne i toporne (ale na plus) przegrywają z tanimi
    chińskimi lampkami z mocowanie Bowensa - więcej zabawek po okazyjnych cenach jest
    właśnie z mocowanie Bowensa.
    Taką lampkę Elfo kupiłem rok temu za chyba 300 zł - kupiłem z premedytacją, bo używam
    jej bez żadnych akcesoriów.
    Natomiast cena za softbox 280 zł gdzie za chińczyka zapłacisz 87 zł to jak dla mnie
    przesada. Wolę kupić kilka niż jeden (pomimo, ze ten droższy zapewne przeżyłby dłużej
    jak bym miał prawdziwe studio, a nie robił okazyjnie studio z salonu.

    Pozdrawiam i życzę udanej sprzedaży
    Les

  • 5. Data: 2012-08-12 13:29:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-10 19:31, Les wrote:

> [...]
    jak bym miał prawdziwe studio, a nie robił okazyjnie studio z salonu.

    Nic na siłę.
    Bardzo możliwe, że z całego tego majdanu który sprzedaję zostaną mi
    lampy i sofboksy. Ciężko było mi podjąć w ogóle decyzję o ich sprzedaży
    i możliwe, że będę jednak te rzeczy w przyszłości wykorzystywał.
    Też fajnie ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2012-08-12 18:20:55
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    > Wiem, pisałem już, że sprzedaję swój sprzęt ale wśród całości jaką
    > wystawiłem na allegro najbardziej dziwi mnie brak zainteresowania lampami.
    >
    > Nikt nawet nie obserwuje aukcji a wystawiłem w licytacji od 800zł

    I naprawdę dziwi Ciebie brak zainteresowania? Przecież ta cena to jakiś
    kosmos za używane lampki małej mocy.

  • 7. Data: 2012-08-12 19:22:35
    Temat: Re: Sprzedam studyjne lampy b?yskowe
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-12 18:20, Przemek Lipski wrote:
    > U?ytkownik "quent"<x...@x...com> napisa? w wiadomo?ci

    > I naprawd? dziwi Ciebie brak zainteresowania? Przecie? ta cena to jaki?
    > kosmos za u?ywane lampki ma?ej mocy.

    Jaki to kosmos skoro nowe są w sklepie za 1500 :-)
    To prawie polowa ceny a uzywane sa zaledwiena kilku sesjach... czyli
    tyle co nic.
    Ale nic na sile. Taniej nie sprzedam bo przedstawiają dla mnie jeszcze
    jakąś wartość :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2012-08-12 19:35:24
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-12 18:20, Przemek Lipski wrote:
    > lampki ma?ej mocy.

    Jak je kupowalem to wahałem się pomiedzy 250 a 500 Ws. Jednak facet z
    Elfo powiedzial mi, że jeśli nie jestem pewien to lepiej (taniej) kupic
    mniejszej mocy a i tak w każdej chwili moża je przerobić za ok 250zl na
    500tki.
    Nigdy nie brakło mi jednak mocy do fotek które wykonywałem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2012-08-12 19:42:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-10 19:31, Les wrote:
    > przegrywają z tanimi chińskimi lampkami z mocowanie Bowensa - więcej
    zabawek po okazyjnych cenach jest właśnie z mocowanie Bowensa.

    Masz na myśli te które nie mają nawet pilota proporcjonalnego do mocy
    błysku? ;-)

    Tak, mam lampy też inne, chińskie... używam jedynie jako doświetlanie tla.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2012-08-12 21:10:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-12 19:42, quent pisze:
    > Tak, mam lampy też inne, chińskie... używam jedynie jako doświetlanie tla.

    A Ty myślisz, że w tym Elfo to polskie kondensatory, palniki i cała
    reszta? :)

    --
    pozdrawia Adam
    /aby wybrać opcję pierwszą wciśnij dwójkę/