  • 1. Data: 2009-02-13 08:38:40
    Temat: G1
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    Czy G1 będzie dostępne w Polsce gdzieś oprócz Ery?
    Mam numer w Plusie nie chciałbym przechodzić do Ery, a dobry telefon by
    się przydał...

  • 2. Data: 2009-02-13 09:51:27
    Temat: Re: G1
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "darkelf" <d...@d...darkelf> napisał w wiadomości
    > a dobry telefon by się przydał...

    I uważasz, że android jest dobry? Poczytaj co użytkownicy z UK o tym czymś
    sądzą.

  • 3. Data: 2009-02-13 10:13:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 09:38:40 +0100, darkelf napisał(a):

    > Czy G1 będzie dostępne w Polsce gdzieś oprócz Ery?
    > Mam numer w Plusie nie chciałbym przechodzić do Ery, a dobry telefon by
    > się przydał...

    Hint: to jest T-mobile G1.

    Jest tak bardzo timobajl, że nawet jak kupisz nieblokowaną wersję
    developerską i użyjesz w innej sieci to np. zapomina jak się wysyła MMS.
    Również w Erze :-))))
    ZTCW to erowa już jest poprawiona, ale mimo wszystko wskazówka jest BARDZO
    wyraźna.
    Aha, z tym "dobry" bym też się na twoim miejscu aż tak nie rozpędzał.
    Dopiero ostatnie update poprawiły najbardziej upierdliwe błędy, ale jeszcze
    sporo pozostało do zrobienia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 4. Data: 2009-02-13 10:29:52
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    tomaa33 pisze:

    > I uważasz, że android jest dobry? Poczytaj co użytkownicy z UK o tym
    > czymś sądzą.

    Wiem co to jest android i dużo mi się w nim nie podoba, ale jako zabawka
    developerska może mi się przydać.

  • 5. Data: 2009-02-13 11:05:20
    Od: " wasa20" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    darkelf <d...@d...darkelf> napisał(a):

    > Czy G1 będzie dostępne w Polsce gdzieś oprócz Ery?
    > Mam numer w Plusie nie chciałbym przechodzić do Ery, a dobry telefon by
    > się przydał...

    U innego operatora nie będzie go w ofercie, w Polsce Era ma wyłączność

  • 6. Data: 2009-02-13 18:11:00
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    > Hint: to jest T-mobile G1.
    ale będzie już z logiem ery

    > Jest tak bardzo timobajl, że nawet jak kupisz nieblokowaną wersję
    > developerską i użyjesz w innej sieci to np. zapomina jak się wysyła MMS.
    > Również w Erze :-))))
    patrz a ten którym się bawiłem doskonale pamiętał i wysyłał.

    > ZTCW to erowa już jest poprawiona, ale mimo wszystko wskazówka jest BARDZO
    > wyraźna.
    > Aha, z tym "dobry" bym też się na twoim miejscu aż tak nie rozpędzał.
    dla mnie jest lapszy od iphone - którego (do momentu gdy nim się pobawiłem
    kilka dni) uważałem ża coś do kitu. A teraz uważam że jest ok ale trochę mu
    brakuje - na pewno bym sobie go nie kupił ale jeśli bym go dostał to bym
    używał.
    G1 za to odpowiada mi bardzo - ma niezłą przeglądarke, fajnie działa ekran
    dotykowy - mistrzem nadal jest iphone ale obsługa WM nawet do pięt mu nie
    dorasta (a myślałem nad jakąś omnią czy compactem IV)

    > Dopiero ostatnie update poprawiły najbardziej upierdliwe błędy, ale
    > jeszcze
    > sporo pozostało do zrobienia.
    dla mnie to jak działał jest wystarczające by go sobie sprawić (o ile cena
    nie bedzie zaporowa - i nie chodzi mi o promocje)

    --
    pozdrawiam
    Arti