  • 1. Data: 2009-02-13 10:23:04
    Temat: omnia a HTC HD
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Moja omnia była w serwisie 45 dni, wróciła z ta sama usterką.
    Mam możliwość zamienić ją (za dopłatą) na HTC HD. Warto?
    Czy to HTC hd oprócz wiekszego wyswietlacza maja jakąś przewagę nad omnią?

    Pozdrawiam
    a402

  • 2. Data: 2009-02-13 10:25:36
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: ".." <..@..>

    "a402" <z...@o...pl> wrote in message news:gn3hm7$5ng$1@news.onet.pl...
    > Moja omnia była w serwisie 45 dni, wróciła z ta sama usterką.
    > Mam możliwość zamienić ją (za dopłatą) na HTC HD. Warto?
    > Czy to HTC hd oprócz wiekszego wyswietlacza maja jakąś przewagę nad omnią?

    To jest wogole niebo a ziemia..Omnia przy HTC HD to jest wielkie dno....
    Wyswietlacz w HTC, jego rozdzielczosc, aplikacje i wogole samo dzialanie
    telefonu pretenduje ten model do obecnie najlepszego na rynku...Tylko, ze on
    kosztuje 2x tyle co ta Omnia...

  • 3. Data: 2009-02-13 10:35:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 11:23:04 +0100, a402 napisał(a):

    > Moja omnia była w serwisie 45 dni, wróciła z ta sama usterką.
    > Mam możliwość zamienić ją (za dopłatą) na HTC HD. Warto?
    > Czy to HTC hd oprócz wiekszego wyswietlacza maja jakąś przewagę nad omnią?

    lepsza bateria, dostęp do cudów wymyślanych na xda-dev, interfejs touchflo
    3d

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 4. Data: 2009-02-13 11:55:56
    Od: a402 <z...@o...pl>

    > To jest wogole niebo a ziemia..Omnia przy HTC HD to jest wielkie dno....
    > Wyswietlacz w HTC, jego rozdzielczosc,

    Jedno i drugie pracuje pod WM a wiec ilosc kolorow chyba taka sama bo
    ograniczona przez system? Myle się? Fakt wyswietlacz w HD wiekszych
    rozmiarow ale i wiecej zajmie miejsca w kieszeni. Pod tym wzgledem
    najlepszy byłby laptop.

    Mam obecnie omnie, nie mam HTC HD. OPowiedz czy masz kontakt z oboma
    telefonami i naprawde jako PRAKTYK uważasz HTC za lepszy? Bo jezeli tak
    to zaczne na poważnie zastatawiac sie nad Twoimi słowami.

    >aplikacje i wogole samo dzialanie

    Jakie ciekawe (UZYTECZNE) aplikacje ma HTC ktorych brak w omni?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-02-13 12:11:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Różnice wielkości są milimetrowe - większa rozdzielczość poszła w lepszą
    > jakość obrazu a nie rozmiary

    > już miałeś podane - interfejs touchflo3d

    Ale w omni tez nie ma ekranu Today :) tylko jakies widgety

  • 6. Data: 2009-02-13 12:16:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

  • 7. Data: 2009-02-13 13:20:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > telefonami i naprawde jako PRAKTYK uważasz HTC za lepszy? Bo jezeli tak
    > to zaczne na poważnie zastatawiac sie nad Twoimi słowami.

    Omnia to takie odpustowe gadzeciarskie badziewie udające troche iphona, a
    troche HTC. Chciało by być jednym i drugim, a tak naprawdę jest niczym.

  • 8. Data: 2009-02-13 13:20:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Omnia to takie odpustowe gadzeciarskie badziewie udające troche iphona, a
    > troche HTC. Chciało by być jednym i drugim, a tak naprawdę jest niczym.

    A to niby Diamond to cos innego odpustowe koleczko ktore dziala ze pozal
    sie boze. Prawdziwy smartphon to eXperia :) solidnosc i wykonanie :)

  • 9. Data: 2009-02-13 15:46:01
    Od: ".." <..@..>

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message

    > A to niby Diamond to cos innego odpustowe koleczko ktore dziala ze pozal
    > sie boze. Prawdziwy smartphon to eXperia :) solidnosc i wykonanie :)

    Zwazywszy, ze Xperia jest calkowicie zaprojektowana przez HTC to moze byc
    niezla....
    A diamond ni jak sie nie ma do HD....Ja uwazam, ze HTC Touch HD to jest
    najlepszy obecnie telefon na rynku....
    Problem tylko, ze w wolnym handlu praktycznie niemozliwe go kupic ponizej
    2000-2200zl....A z oficjalnych dystrybucji nawet powyzej 2500zl...To troche
    duzo jak za ciagle telefon....

  • 10. Data: 2009-02-13 15:57:25
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Problem tylko, ze w wolnym handlu praktycznie niemozliwe go kupic ponizej
    > 2000-2200zl....A z oficjalnych dystrybucji nawet powyzej 2500zl...To

    Tyle, że w nim telefon to dodatek do urządzenia.