  • 1. Data: 2009-02-04 23:19:47
    Temat: G5 logitecha -mlask jest, reakcji nie ma
    Od: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>

    Nie wiem czy mam problem z egzemplarzem czy ten typ tak ma, ale nabyłem,
    drogą kupna co warto dodać, mysz G5 logitecha. No i jest spory problem z
    guzikiem zmiany czułości "w górę". Mianowicie można wygenerować klik, ale
    jak nie naciśnie się go dość mocno to nie odnosi to żadnego efektu. Dodam,
    że nie ma tego problemu z guzikiem to zmiany czułości "w dół".
    Czy ktoś z użytkowników może podzielić się swoim doświadczeniem w tym
    temacie, bo chyba będę zgłaszał reklamację? Niestety kupiłem przez net :/.
    W dodatku z laptopem della, którego chyba jeszcze jakieś ośmiolatki w
    Chinach (a może już w Łodzi) składają, tylko mysz wysłali szybciej, ale
    mając doświadczenia z ich logistyką to jak ją teraz odeślę to pewnie z
    powrotem ją zobaczę gdzieś za pół roku albo wcale, więc sam nie wiem co
    robić, jak mi depresja pozakupowa nie przejdzie to chyba napiszę jeszcze
    do filipinki.

  • 2. Data: 2009-02-05 09:06:13
    Temat: Re: G5 logitecha -mlask jest, reakcji nie ma
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 5 Feb 2009 00:19:47 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):

    > Mianowicie można wygenerować klik, ale
    > jak nie naciśnie się go dość mocno to nie odnosi to żadnego efektu.

    IMO jedyna rada to wymienić mikroswicz na wyciągniety ze starej myszy,
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-18 16:48:42
    Od: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>

    On Thu, 5 Feb 2009, Jacek Maciejewski wrote:

    > IMO jedyna rada to wymienić mikroswicz na wyciągniety ze starej myszy,

    No ja skorzystałem z innego pomysłu. Zgłosiłem do serwisu Della. Przysłali
    drugą taką samą. Tym samym na dzień dzisiejszy mam dwie zepsute myszy za
    cenę (ok. 200 PLN) jednej sprawnej.