  • 1. Data: 2009-04-08 15:38:55
    Temat: GA-G33M-S2 i opcje w BIOSie
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@g...pl>

    Witam, aktualizowałem sobie niedawno BIOS dla tej płyty i po załadowaniu
    domyślnych opcji (a właściwie optymalnych) podczas uruchamiania komputera mam
    przeprowadzany test pamięci, którego to nie chcę przeprowadzać. Szukałem opcji
    Quick Power On Self Test albo Quick Boot i nie ma takiego czegoś. Jaka jeszcze
    opcja w BIOSie Awarda odpowiada za to?

  • 2. Data: 2009-04-08 18:34:31
    Temat: Re: GA-G33M-S2 i opcje w BIOSie
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    Andrzej Kuća wrote:
    >. Jaka jeszcze opcja w BIOSie
    > Awarda odpowiada za to?

    Ctrl + F1 w BIOSie i bedzie nieco wiecej opcji , poszukaj wtedy.

    *
    Core i7 920,P6T Deluxe, 6GB/1333,SapphHD4850
    Xonar D2X, CL-InspireP580 5.1,KNC1-DVR, 20WGX2Pro
    3xST3500320NS, GGW-H20L / GSA-H55L, CMPSU-450VX

  • 3. Data: 2009-04-09 06:25:20
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ggs <ggs_@_konto.pl> napisał(a):

    > Ctrl + F1 w BIOSie i bedzie nieco wiecej opcji , poszukaj wtedy.

    Próbowałem, ale nie znalazłem podobnej opcji.