  • 1. Data: 2009-04-08 15:15:12
    Temat: gdzie reperowac HP 2710,Warszawa
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?lc=pl&cc=
    pl&lang=pl&dlc=pl&product=420428&printable=yes&encod
    eUrl=true&

    Moze wie ktos gdzie w Warszawie, oprocz serwisu firmowego (chca za reperacje
    prawie polowe ceny nowego urzadzenia) mozna naprawic HP Photosmart 2710 ?
    Do wymiany jest:
    - karetka
    - zerwana tasiemka/folia z wdrukowanym obwodem (obok pojemnikow z tuszami)
    Potrzebne jakies faktycznie reperujace miejsce,gdzie nie zedra skory,ale tez
    nie powiedza,ze "nie da sie"...
    dzieki zapomoc.

  • 2. Data: 2009-04-08 15:57:50
    Temat: Re: gdzie reperowac HP 2710,Warszawa
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > Do wymiany jest:
    > - karetka
    > - zerwana tasiemka/folia z wdrukowanym obwodem (obok pojemnikow z tuszami)

    tego typu drukarki naprawiane są w nieautoryzowanych serwisach tylko z
    użyciem przeszczepów z innych zezłomowanych egzemplarzy. Aktualnie nikt na
    Allegro nie sprzedaje takiego egzemplarza więc szanse na przeszczep marne.
    O ile mi wiadomo to koszt naprawy w autoryzowanym serwisie potrafi nawet
    przekroczyć nie 50 a nawet 150% wartości egzemplarza sklepowego. Cena
    zaporowa po to by kupić nową drukarkę i nie zawracać głowy. Moja rada puścić
    jako złom na Allegro dołożyć i kupić nową, wyjdzie taniej.

  • 3. Data: 2009-04-08 19:15:38
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    IMHO male szanse zepchnac takiego sztrucla na alledroogo - ktos musialby
    miec takiego samego zlomka z innym uszkodzeniem, co pewnie rzadko sie
    przytrafia.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-04-09 16:53:45
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > O ile mi wiadomo to koszt naprawy w autoryzowanym serwisie potrafi nawet
    > przekroczyć nie 50 a nawet 150% wartości egzemplarza sklepowego.

    Hp dla niektorych modeli sprzetu ma ryczaltowe koszty naprawy niezaleznie
    od uszkodzenia i naprawe przez wymiane
    tzn oddawales swoje urzadzenie i dostawales nowe - czesci do tych urzadzen
    byly nie do sciagniecia nawet przez oficjalne serwisy hp . Tu masz
    przykladowy cennik:
    http://h41159.www4.hp.com/files/cennik-ryczalt.pdf

  • 5. Data: 2009-04-12 01:17:26
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>