  • 11. Data: 2021-09-23 08:50:07
    Temat: Re: GPRS bez SIM, bez opłat?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Sep 2021 22:17:21 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > może nie tyle co bez limitu danych, ale gdzie opłata jest pobierana
    > raz,
    > a urządzenie może działać latami.

    Kiedyś było Areo? Oreo? Narodowy operator, który dawał darmowy
    internet, nie wiem czy to jeszcze działa.
    Możesz kupić abonamenty do usług lte-nb iot np. na http://www.iotcreators.com/ lub
    https://1nce.com/. To są katy na kilka lat ale mają limity danych dopasowane do
    transferów iot.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2021-09-23 10:41:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    wrote:

    >Kiedyś było Areo? Oreo? Narodowy operator, który dawał darmowy
    >internet, nie wiem czy to jeszcze działa.

    Aero. Rok temu jeszcze dzialal ... ale tam co godzine trzeba kod z
    Captcha wpisywac.

    >Możesz kupić abonamenty do usług lte-nb iot np. na
    >http://www.iotcreators.com/ lub https://1nce.com/. To są katy na
    >kilka lat ale mają limity danych dopasowane do transferów iot.

    No wlasnie - a oni jak sie dogadali ?
    Z jakims lokalnym operatorem za niewielkie pieniadze, a w Polsce to
    roaming ?

    J.

  • 13. Data: 2021-09-23 19:17:04
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 20.09.2021 o 08:21, ii pisze:

    > e-SIM może być. Chip wlutowany w płytkę, do którego da się wgrać.

    Może być nawet wlutowany nie-e-SIM, jak to było fabrycznie w mojej
    Motoroli Photon Q.

  • 14. Data: 2021-09-23 19:19:23
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 23.09.2021 o 10:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

> [...]
    > Captcha wpisywac.

    > No wlasnie - a oni jak sie dogadali ?
    > Z jakims lokalnym operatorem za niewielkie pieniadze, a w Polsce to

    Aero2 BDI. Działa nadal i będzie przynajmniej 3 lata od dzisiaj.

    I żaden narodowy operator - ta bezpłatna oferta to po prostu był i jest
    "haczyk" w pakiecie z koncesją na wykorzystanie częstotliwości.

    https://jdtech.pl/2016/12/do-kiedy-aero2-bedzie-swia
    dczylo-bezplatny-dostep-do-internetu.html

  • 15. Data: 2021-09-26 21:58:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Sep 2021 10:41:33 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No wlasnie - a oni jak sie dogadali ?
    > Z jakims lokalnym operatorem za niewielkie pieniadze, a w Polsce to
    > roaming ?

    Tak samo jak globalne karty roamingowe. Jak chcesz wydać setki
    tysięcy kart można się dogadać.

    --
    Marek