  • 1. Data: 2021-09-23 10:29:51
    Temat: Transfer aplikacji i reszty danych na drugi tel.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jest jakaś apka, która pozwala przetransferować aplikacje na drugi telefon np.
    za pomocą sieci lokalnej?

    Mam TitaniumBackup i inny backuper, ale tam to polega na skompresowaniu
    aplikacji, zapisaniu w pamięci wewnętrznej, skopiowaniu do chmury, potem na
    drugi telefon i zainstalowaniu na drugim telefonie.

    Może jest jakiś program, który zrobi to na zasadzie kopiowania w real-time.

    LineageOs oraz root na obu telefon zrobiony.

  • 2. Data: 2021-09-23 18:08:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2021 10:29:51 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Może jest jakiś program, który zrobi to na zasadzie kopiowania w real-time.
    >
    > LineageOs oraz root na obu telefon zrobiony.

    Na Samsungach jest dość dobry SmartSync czy jakoś tak. Nie wiem, czy
    pójdzie na innym OS. Na innym sprzęcie chyba nie pójdzie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam