  • 31. Data: 2012-05-28 12:04:08
    Temat: Re: GTR 1400 poszukiwany
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-28 11:58:43 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> said:

    > Zmień moto na mniej narowiste, bo Ci chyba poślady w czasie jazdy
    > spina, a później, na forumach, zapominasz je luzować. ;)

    W przeciwieństwie do Ciebie przynajmniej jakiś motocykl mam, więc też
    Ci dam radę: może w końcu sobie kup jakiś motór, zaczniej jeździć to
    będziesz miał mniej czasu na fantazjowanie i zalewanie ęternetu
    głupotkami.

    de Fresz

  • 32. Data: 2012-05-28 12:08:58
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 12:04, de Fresz pisze:
    > W przeciwieństwie do Ciebie przynajmniej jakiś motocykl mam, więc też Ci
    > dam radę: może w końcu sobie kup jakiś motór, zaczniej jeździć to
    > będziesz miał mniej czasu na fantazjowanie i zalewanie ęternetu głupotkami.

    Jak mi się skończy zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, to z
    pewnością tak uczynię. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!