  • 1. Data: 2010-11-03 21:34:41
    Temat: GTS leży?
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    Witam.

    Czy ktoś wie, co się dzieje w GTS?
    Dostaję prefiksy (tyle co zwykle), ale traceroute urywa mi się za
    pierwszym hopem u nich...

    W ostatnim czasie ogólnie zdarzają im się jakieś wtopy...

    Lokalizacja: Zabrze

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-11-03 21:51:57
    Temat: Re: GTS leży?
    Od: MrMark <m...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-03 22:34, Krzysztof Magosa pisze:
> [...]
    > pierwszym hopem u nich...
    >
    > W ostatnim czasie ogólnie zdarzają im się jakieś wtopy...

    Chyba jakieś problemy z BGP - u mnie około 10% zdalnych hostów działa,
    reszta nie przechodzi
    dodzwonić się tam nie idzie

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-11-03 22:13:39
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    W dniu 03.11.2010 22:34, Krzysztof Magosa pisze:
> [...]
    > pierwszym hopem u nich...
    >
    > W ostatnim czasie ogólnie zdarzają im się jakieś wtopy...

    Częstochowa to samo, co ciekawe np. do Pioniera mtr leci dziwną drogą
    ale dociera i 0 strat, w drugą stronę mtr urywa się na wlocie w szkielet
    gts.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 4. Data: 2010-11-03 22:22:49
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    W dniu 03.11.2010 23:13, Daniel pisze:

    > Częstochowa to samo, co ciekawe np. do Pioniera mtr leci dziwną drogą
    > ale dociera i 0 strat, w drugą stronę mtr urywa się na wlocie w szkielet
    > gts.

    Dodzwoniłem się, GTS ma problemy z routingiem w swojej sieci. Czas
    usunięcia awarii nieznany.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 5. Data: 2010-11-03 23:25:12
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 03.11.2010 23:22, Daniel pisze:
    > Dodzwoniłem się, GTS ma problemy z routingiem w swojej sieci. Czas
    > usunięcia awarii nieznany.

    Hm. Mi powiedzieli, że został uszkodzony światłowód relacji
    Opole->Katowice. Od 23:42 z moich obserwacji wynika, że działa, ale
    wcześniej też wstawało parę razy i padało znowu, więc nie wiadomo, czy
    zaraz znów nie padnie...

  • 6. Data: 2010-11-07 19:26:27
    Temat: Re: GTS leĹźy?
    Od: pozycjonowanie <i...@p...pl>