  • 1. Data: 2010-11-11 08:29:46
    Temat: Telewizja w internecie
    Od: " fakej" <f...@g...pl>

    Siemanko,

    Ktoś już może ma rozpracowany temat netflix, vudu i tym podobnych servisów?
    Tak sobie myślę, że trzeba by znaleźć jakiegoś lokalnego garażowego ISP w US,
    który oferuje dostęp przez VPN albo jakieś web proxy i wykupić usługę tamże.
    Ktoś już może przerabiał temat i wie do kogo uderzyć albo jak inaczej obejść
    problem?

  • 2. Data: 2010-11-11 09:56:00
    Temat: Re: Telewizja w internecie
    Od: "Piotrek" <p...@n...pl>

    Use google Luke. Firm oferujących VPN jest sporo.

    Ja zadam pytanie od innej strony. Czy ktos testowal z was probowal opisac
    klase w RIPE z krajem US lub UK ?
    Strzelam, że systemy geolokalizacyjne głównie na tym bazują.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 3. Data: 2010-11-11 10:36:09
    Od: " fakej" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotrek <p...@n...pl> napisał(a):

    > Use google Luke. Firm oferujących VPN jest sporo.

    Przy czym większość, przynajmniej tych dużych pewnie poblokowana.

    > Ja zadam pytanie od innej strony. Czy ktos testowal z was probowal opisac
    > klase w RIPE z krajem US lub UK ?
    > Strzelam, że systemy geolokalizacyjne głównie na tym bazują.

    Hm, no nie wiem. Jakby to było takie proste to spodziewałbym się na rynku
    usług VPN/proxy typu "wybierz sobie IP z kraju który Ci się tylko podoba", co
    byłoby zresztą całkiem użyteczne.

  • 4. Data: 2010-11-11 19:51:42
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    On 2010-11-11 11:36:09 +0100, fakej said:

> [...]
    > usług VPN/proxy typu "wybierz sobie IP z kraju który Ci się tylko podoba", co

    OT: Chyba OVH daje/dawało mozliwość wzięcia IP do serwera przypisane do
    PL lub FR w registry RIPE.

    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 5. Data: 2010-11-12 17:30:41
    Od: Tomasz Kruk Czarnet <f...@g...com>

    On Thu, 11 Nov 2010 20:51:42 +0100, Marcin Gondek <d...@e...net>
    wrote:

    >OT: Chyba OVH daje/dawało mozliwość wzięcia IP do serwera przypisane do
    >PL lub FR w registry RIPE.

    OVH jest w PLIX-ie z tego co pamiętam

  • 6. Data: 2010-11-13 15:16:18
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2010-11-12 18:30, Tomasz Kruk Czarnet pisze:

    > OVH jest w PLIX-ie z tego co pamiętam

    And .... ?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

  • 7. Data: 2010-11-13 15:30:09
    Od: Tomasz Kruk Czarnet <f...@g...com>

    On Sat, 13 Nov 2010 16:16:18 +0100, Mikołaj Jopczyński
    <m...@g...com> wrote:

    >And .... ?

    część maszyn ma rzeczywiście zlokalizowaną w PL

  • 8. Data: 2010-11-13 17:22:50
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@w...NOSPAM.net>

    Dnia 13.11.2010 Tomasz Kruk Czarnet <f...@g...com> napisał/a:

    > część maszyn ma rzeczywiście zlokalizowaną w PL

    Tak?
    Gdzie o tym mozna doczytac?

  • 9. Data: 2010-11-13 20:10:26
    Od: Tomasz Kruk Czarnet <f...@g...com>

    On Sat, 13 Nov 2010 17:22:50 +0000 (UTC), Lukasz Olesiejuk
    <m...@w...NOSPAM.net> wrote:

    >Tak?
    >Gdzie o tym mozna doczytac?

    http://plix.pl/pl/member

    w razie jakby ktoś się czepiał to mogą się tym wykręcić

  • 10. Data: 2010-11-13 20:16:03
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@w...NOSPAM.net>

    Dnia 13.11.2010 Tomasz Kruk Czarnet <f...@g...com> napisał/a:

    > http://plix.pl/pl/member
    >
    > w razie jakby ktoś się czepiał to mogą się tym wykręcić

    y... I to niby oznacza, ze maja czesc maszyn w PL?
    W AMS-IX tez sa...