  • 1. Data: 2021-07-29 10:21:25
    Temat: antutu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uuu, widze ze jestem nie na czasie.

    Probuje zainstalowac antutu ... nie ma w sklepie.

    A to juz ponad rok ...
    https://komorkomania.pl/38543,antutu-wylecialo-z-goo
    gle-play-tworcy-benchmarka-wydali-oswiadczenie

    "Google przeprowadził czystki, w ramach których ze Sklepu Play
    wylatywały aplikacje powiązane z Cheetah Mobile -- chińską firmą
    oskarżaną o naruszenie polityki prywatności i wykradanie danych
    użytkowników."

    Google przeszkadza naruszanie prywatnosci - kon by sie usmial.
    No chyba, ze konkurencja im tak przeszkadza :-)

    J.

  • 2. Data: 2021-07-29 10:42:36
    Temat: Re: antutu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.07.2021 o 10:21, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Google przeszkadza naruszanie prywatnosci - kon by sie usmial.
    > No chyba, ze konkurencja im tak przeszkadza :-)

    Nie chodzi o konkurencję. Chinole po prostu wykorzystują nie swój system
    do zbierania danych w celach "mrocznych" i przede wszystkim obchodzą
    regulamin/prawo.

    https://antutu-benchmark.pl.aptoide.com/app

    --
    LordBluzg(R)