    Subject: Re: Galaxy S10e odblokowuje się w kieszeni
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Thu, 29 Jul 2021 09:56:35 +0200

    Jak pech to pech.

    Się okazuje, że te nowoczesne czujniki zbliżeniowe to takie gówno jest.
    Kiedyś z tym walczyłem w bodajże A40?
    Czujnik jest pod ekranem a ekran niestety/stety przykrywa się
    szkłem/folią. Myślałem że we flagowcu to poprawili.

    I wtedy w zależności od szczęścia ;-) czujnik potrafi wykryć "kieszeń"
    lub nie. Niby przy normalnej rozmowie działa poprawnie ale "kieszeń" już
    go PRZERASTA.

    Jako że nie chcę zdejmować szkła to musiałem przejść na odcisk palca.
    Zobaczymy czy w praniu te 4 palce wystarczą ;-)

    PS. Dalej nie znalazłem odbierania połączenia przez tapnięcie bez
    przesuwania. W S7 Było. Postęp ku...a mać