  • 1. Data: 2010-02-28 10:04:31
    Temat: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Wczoraj pierwsza sytuacja awaryjna z dawca nerek w roli glownej.

    2 pasy w jedna strone, 3 pas jako parking.
    Ruszam z pasa do parkowania i widze w lusterku, ze na lewym pasie jedzie
    szybki i wsciekly. Wlaczylem kierunek i wyjezdzam... Pacjent musial zmienic
    pas kilka metrow przedemna i to teoretycznie ja zajechalem mu droge nie
    ustepujac pierwszenstwa.
    Oczywiscie ryj na mnie na niedaleko zlokalizowanych swiatlach...

    Nie twierdze, ze jestem bez winy ale w wielu przypadkach w ktorych dochodzi
    do wypadkow, to te nerwowe i nagle manewry motocyklistow doprowadzaja do
    wypadkow. Ruch na drodze w miescie ma pewien rytm a motocyklisci sie z niego
    wylamuja...

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2010-02-28 10:16:52
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 28 Lut, 10:04, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wypadkow. Ruch na drodze w miescie ma pewien rytm a motocyklisci sie z niego

    zacznij przestrzegać przepisów zanim zaczniesz się "czepiać" innych.
    Trzeba było go przepuścić bo mu się to należało i żadne twoje
    dywagacje tego nie zmienią. Jeżdżę oprócz samochodu również rowerem i
    takie zachowania kierowców są nagminne

  • 3. Data: 2010-02-28 10:32:58
    Od: Franc <k...@s...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 10:04:31 +0100, P_ablo napisał(a):

> [...]
    > pas kilka metrow przedemna i to teoretycznie ja zajechalem mu droge nie

    Nie ważne, to Ty wymusiłeś swoim manewrem.

    --
    Franc

  • 4. Data: 2010-02-28 10:41:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Feb 2010 10:32:58 +0100, Franc wrote:

    >Nie ważne, to Ty wymusiłeś swoim manewrem.

    Mozna polemizowac. Gdyby jechal lewym pasem to by wymuszenia nie bylo.
    A zamiaru zmiany pasa nie sygnalizowal.

    J.

  • 5. Data: 2010-02-28 10:49:49
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Franc" <k...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sun, 28 Feb 2010 10:04:31 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Nie ważne, to Ty wymusiłeś swoim manewrem.

    Owszem, nie twierdze inaczej. Przed motocyklista pusto, za nim pusto, do
    skrzyzowania jakies 200 m.
    Motocyklista na skrzyzowaniu chcial skrecac w lewo.

    Widzac kierunkowskaz wlaczajacego sie do ruchu mogl zmienic pas za nim nie
    przed nim - czyzby zloscliwosc ?!

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-02-28 10:52:53
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-28 10:04:31 +0100, "P_ablo" <o...@o...pl> said:

> [...]
    > Ruszam z pasa do parkowania i widze w lusterku, ze na lewym pasie jedzie
    > szybki i wsciekly. Wlaczylem kierunek i wyjezdzam...

    A dlaczego nie zrobiłeś tego normalnie?

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-02-28 10:54:35
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-28 10:49:49 +0100, "P_ablo" <o...@o...pl> said:

    > Widzac kierunkowskaz wlaczajacego sie do ruchu mogl zmienic pas

    Ale żówno ci do tego, co on mógł czy chciał.
    Twoim psim obowiązkiem było poczekać.

    > czyzby zloscliwosc ?!

    Czyżby jakiś kompleks?
    Czy zwykła głupota?

    ;>

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-02-28 10:59:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Bydlę pisze:

    > A dlaczego nie zrobiłeś tego normalnie?

    Jesli pas ruchu na który chciał wjechać celem włączenia się do ruchu był
    wolny, to na co miał czekać?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2010-02-28 11:03:23
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Trzeba było go przepuścić bo mu się to należało i żadne twoje
    > dywagacje tego nie zmienią. Jeżdżę oprócz samochodu również rowerem i

    Nie mialem zamiaru wpierdalac sie na jego lewy pas.
    Mogl zmienic pas za mna - doskonale wiem czyja wina w swietle przepisow, ale
    nie zmienia to faktu, ze kazdy ma myslec na ulicy. Tym bardziej, ze moj blad
    bedzie tragiczny raczej dla niego niz dla mnie.

    - Gronowski dostal 240 tys do zaplacenia za podarowany chleb. No niby
    wszystko w zgodzie z prawem ale tak zwyczajnie po ludzku mi cos nie pasuje.
    Gdyby jakas skarbowa biurwa z wypranym mozgiem postapila po ludzku, to
    sprawy by nie bylo...

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-02-28 11:05:30
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Franc" <k...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Motocyklista na skrzyzowaniu chcial skrecac w lewo.

    Mialo byc "w prawo"...

    --
    Picasso