  • 1. Data: 2017-12-17 17:12:33
    Temat: Generator AV
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Tak mi jakoś pojawiło się kilka urządzeń typu monitory AV. Podpinam je
    pod różne źrodla [1] w celu diagnozowania ale pomyslałem sobie że pewnie
    jest jakieś gotowe urządzenie które wygeneruje ładny composite na AVR
    czy coś i bedzie wielkości paczki papierosow.

    No i jest kilka projektów ale bardziej w kierunku RGB niż composite PAL.
    To mnie nie urządza. Nie chce też tracić czasu na poszukiwanie
    egoztycznych konwerterów RGB->PAL itp.

    Czy widział ktoś *gotowca* ktory jest rozsadnie tani [2] i generuje
    różne statyczne obrazy composite PAL? Ali nie ma, allegro nie ma. A jak
    ma to jakies profesjonalne urzadzenia, nie dość ze wielkosci stodoły to
    jeszcze drogie.

    [1] Komputery 8-bit ;)

    [2] No... powiedzmy 100zł.

  • 2. Data: 2017-12-17 18:33:05
    Temat: Re: Generator AV
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > różne statyczne obrazy composite PAL? Ali nie ma, allegro nie ma. A jak
    > ma to jakies profesjonalne urzadzenia, nie dość ze wielkosci stodoły to

    http://allegro.pl/wd-tv-hd-media-player-odtwarzacz-p
    ilot-i7089959260.html

  • 3. Data: 2017-12-17 18:38:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/17/2017 6:33 PM, t-1 wrote:
    > http://allegro.pl/wd-tv-hd-media-player-odtwarzacz-p
    ilot-i7089959260.html

    Niegłupie rozwiązanie. Zastanowie się.

  • 4. Data: 2017-12-17 19:01:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > [2] No... powiedzmy 100zł.

    telefon omnia1 czyli i900 ma na 100% wyjście av, potrafi wyświetlać z
    jpg statyczne obrazy. wyjście o ile pamietam jest w gnieździe
    słuchawkowym - jack 4 sekcje.

    ToMasz
    Ps wiele telefonów miało taką funkcjonalność, ale ja innych nie
    testowałem. Cena zerowa. takie zabawki znajduje w castoramie w
    skrzyniach na elektrosimieci.

  • 5. Data: 2017-12-17 19:05:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 17.12.2017 o 19:01, ToMasz pisze:

> [...]
    > Ps wiele telefonów miało taką funkcjonalność, ale ja innych nie
    > testowałem. Cena zerowa. takie zabawki znajduje w castoramie w

    http://allegro.pl/kabel-tv-samsung-i900-omnia-i850-l
    760-u900-i6876913447.html

    http://allegro.pl/samsung-i900-omnia-i7092841684.htm
    l#thumb/1

  • 6. Data: 2017-12-17 19:12:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/17/2017 7:01 PM, ToMasz wrote:
    > telefon omnia1 czyli i900 ma na 100% wyjście av, potrafi wyświetlać z
    > jpg statyczne obrazy. wyjście o ile pamietam jest w gnieździe
    > słuchawkowym - jack 4 sekcje.

    Ale wymaga ze 2 minuty na odpalenie, kilka(nascie) kliknięc w ekran itp
    problemy. Będę to brał pod uwagę w drugiej kolejności.

    > takie zabawki znajduje w castoramie w
    > skrzyniach na elektrosimieci.

    Ostatnio kątem oka obaczyłem tam membranę od zx spectrum, ale reszty nie
    było :/

  • 7. Data: 2017-12-17 19:48:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    ilot-i7089959260.html

    > Niegłupie rozwiązanie. Zastanowie się.

    Ostatnie miejsce gdzie bym kupował to lombard.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2017-12-17 20:04:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/17/2017 7:48 PM, Janusz wrote:
    >>> http://allegro.pl/wd-tv-hd-media-player-odtwarzacz-p
    ilot-i7089959260.html
    > Ostatnie miejsce gdzie bym kupował to lombard.

    Czasem trafia się sprzęt którego nie potrafią wycenić. Więc zależy, jest
    tam drogo jednak czasem trafiają się absurdalne okazje.

    Ale spokojnie też nie zamierzam tam kupować ;) Koncepcja tego pudełka
    sensowna ale dalej wymaga ono upierdliwej obsługi dlatego to opcja nr 2.

  • 9. Data: 2017-12-17 20:24:11
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 17.12.2017 19:12, Sebastian Biały wrote:

    > Ale wymaga ze 2 minuty na odpalenie, kilka(nascie) kliknięc w ekran itp
    > problemy. Będę to brał pod uwagę w drugiej kolejności.

    Kup sobie po prostu kamerkę - jest bardziej uniwersalna.
    Jeśli chcesz jednak się komuś pochwalić, że masz generator testowy to
    może starszy aparat cyfrowy w stylu Canon IXUS - podpinasz kabelek,
    wciskasz "play" i obraz jest w zasadzie natychmiast. Wgrasz sobie jakieś
    obrazki testowe i gotowe.

    --
    Mirek.

  • 10. Data: 2017-12-17 21:34:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/17/2017 8:24 PM, Mirek wrote:
    > Kup sobie po prostu kamerkę - jest bardziej uniwersalna.

    Tak mam, ale daje niestabilny sygnał.

> [...]
    > może starszy aparat cyfrowy w stylu Canon IXUS - podpinasz kabelek,
    > wciskasz "play" i obraz jest w zasadzie natychmiast. Wgrasz sobie jakieś

    Tak samo mam jak podpinam Atari :D Mimo to czekam, może ktoś widział
    jakiś DIY na AVR czy coś z tej okolicy [1].

    [1] Oczywiście moge hardcorowo:

    https://www.linusakesson.net/scene/phasor/index.php

    Ale może to lekka przesada ;)