  • 1. Data: 2009-01-05 21:16:40
    Temat: Gigabyte GF9800GT - odkurzacz?
    Od: Quong <m...@g...pl>

    Witam. Zakupiłem na gwiazdkę kartę Gigabyte GF9800GT z chłodzeniem
    Zalmanowskim. Wiedziałem, że karta jest głośna ale żeby aż tak?
    Poprzednią kartę, która miałem Palit GF7600GT przy otwartej obudowie nie
    było w ogóle słychać w stanie spoczynku (windows) ani nawet jak
    uruchomiłem gry. Rozkręciłem obudowę bo wnęką w której mam komputer
    powoduje właśnie, że jest słaba wentylacja i w tedy nawet GF7600 przy
    grach dostawał głośnych obrotów.

    Teraz komputer stoi rozkręcony na biurku (już nie we wnęce). Po
    zamontowaniu nowego GF9800GT, karta wyje jak odkurzacz. Zastanawiam się
    czy wada fabryczna czy ona naprawdę jest taka głośna? Uruchamiałem gry i
    temp cały czas oscyluje na granicy 46-47 stopni niezależnie od tego czy
    gram czy w siedze w Windowsie. Co prawda sprawdzałem to na RivaTuner'ze
    bo programik, który miałem dołączony do płytki z kartą od Gigabyte'a w
    zakładce TEMPERATURE pokazuje mi 0.0.

    Dlatego zwracam się z prośbą do użytkowników karty. Czy faktycznie karta
    działa jak odkurzacz czy to jakaś wada fabryczna? Jak jeszcze mógłbym to
    najlepiej sprawdzić? Z Góry bardzo dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2009-01-05 21:20:15
    Temat: Re: Gigabyte GF9800GT - odkurzacz?
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Quong" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działa jak odkurzacz czy to jakaś wada fabryczna? Jak jeszcze mógłbym to
    > najlepiej sprawdzić? Z Góry bardzo dziękuje za pomoc.

    Jak odkurzacz to dziala moj Gainward i to maksymalnie skrecony. Na defaultowych
    obrotach nie da sie rozmawiac w pokoju... Moze temu Gigabytowi da sie tez
    skrecic obroty?

    --
    Pozdrawiam | Krzysiek
    C2D E6550@3GHz | Asus P5K | Patriot 2x2GB | Gainward GF9800GT

  • 3. Data: 2009-01-05 21:27:30
    Od: grafi <g...@p...one.pl>

    Quong pisze:
> [...]
    > uruchomiłem gry. Rozkręciłem obudowę bo wnęką w której mam komputer
    > powoduje właśnie, że jest słaba wentylacja i w tedy nawet GF7600 przy

    Jak slysze polaczenie slow Gigabyte i Zalman to mam dreszcze. Po
    wymianie chlodzenia w swojej 8800gt jestem zadowolony, bardzo. To, co
    zaserwowano seryjnie bylo wyjatkowo kiepskie. Za kilkadziesiat zł w
    maxie mozesz miec odrobine spokoju.

    --
    grafi
    Asus P5Q Dlx|Intel Q...@...0GHz+Thermalright U-120extreme+NoctuaP112|8GB