  • 1. Data: 2009-01-05 17:51:32
    Temat: Zew kieszeń na HDD
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    Chcem kupić taką kieszeń [ chyba SATA ] , ale mam tu pytanko, czy do
    takiej kieszeni można podpiąć dysk ATA , czy zawsze trzeba podłączać 2
    kable do USB , no i jaką kupić, ??

  • 2. Data: 2009-01-05 18:09:34
    Temat: Re: Zew kieszeń na HDD
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 05.01.2009 18:51, Gupik pisze:
    > Chcem kupić taką kieszeń [ chyba SATA ] , ale mam tu pytanko, czy do
    > takiej kieszeni można podpiąć dysk ATA , czy zawsze trzeba podłączać 2
    > kable do USB , no i jaką kupić, ??

    1) Jak kupisz kieszeń SATA, to nie podłączysz dysku ATA.
    Proste. I na odwrót to samo.

    2) To, czy jest konieczne podpinanie dwóch wtyczek USB zależy
    od zastosowanego dysku twardego, jakości kabli oraz ogra-
    niczeń prądowych nakładanych przez porty USB komputera.
    Nie da się tego przewidzieć.

    3) Zieloną. A tak serio, to napisz na grupie jakie kieszenie
    proponują Ci sprzedawcy w pobliskich sklepach -- wtedy
    ktoś Ci którąś pewnie poleci albo odradzi.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-01-05 18:34:44
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 1/5/2009 6:51 PM, Użytkownik Gupik napisał:
    > Chcem kupić taką kieszeń [ chyba SATA ] , ale mam tu pytanko, czy do
    > takiej kieszeni można podpiąć dysk ATA ,

    Nie.
    Są kieszenie z dwoma interfejsami (2.5")

    > czy zawsze trzeba podłączać 2
    > kable do USB ,

    Zalezy od:
    - kieszeni
    - dysku
    - komputera
    - kabla

    > no i jaką kupić, ??

    tu masz kilka przyzwoitych modeli:
    http://fen.pl/index.php?go=2&act=1&kid=1251&pid=1291

    Ale musisz sobie poszukać gdzie można je kupić.

    dziobu
    www.pk.no-ip.pl

  • 4. Data: 2009-01-05 21:54:50
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 5 styczeń (poniedziałek) gdy o godz. 18:51 *Gupik* napisał(a):

    > no i jaką kupić, ??

    Pentagram ma bardzo dobre.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 5. Data: 2009-01-06 13:41:03
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    trochę poprzeglądałem po stronkach, i zauważyłem ze są obudowy Combo [
    IDE\SATA na USB i ESATA ] np. taka [
    http://icomp.pl/produkty.php?sid=kieszen_hdd-58 ] dość ciekawa sprawa,
    tylko jak sprawuje w praniu ??, [ niekoniecznie ten model ]

  • 6. Data: 2009-01-06 18:57:48
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 6 styczeń (wtorek) gdy o godz. 14:41 *Gupik* napisał(a):

    > tylko jak sprawuje w praniu ??, [ niekoniecznie ten model ]

    Sam posiadam taką: http://www.tinyurl.pl?JZMGMMob sprawuje sie super, jest
    elegancka i dobrze odprowadza ciepło.