  • 1. Data: 2009-01-05 19:52:09
    Temat: DVD+R czy DVD-R? KUPOWAC?
    Od: "grupysdk" <n...@p...pl>

    Witam. Ktory standard jest bardziej powszechny?

  • 2. Data: 2009-01-05 19:56:47
    Temat: Re: DVD+R czy DVD-R? KUPOWAC?
    Od: "AnUbIs" <u...@w...pl>

    Użytkownik "grupysdk" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Ktory standard jest bardziej powszechny?

    bez znaczenia kup dvd+r

  • 3. Data: 2009-01-05 20:11:22
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "grupysdk" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Ktory standard jest bardziej powszechny?

    Dzisiaj to jest bez znaczenia, standart mial znaczenie jak DVD pojawialy sie
    na rynku i napedy nie byly kompatybilne, ale to zamierzchle czasy.

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/

  • 4. Data: 2009-01-05 20:29:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    grupysdk napisał(a):

    > Witam. Ktory standard jest bardziej powszechny?

    Zalezy od tego czym nagrywasz. Moja Toshiba uwielbia dvd-r i zupelnie
    nie lubi dvd+r. Po za tym oimw to tzw wersje plyt gold (zwiekszona
    trwalosc) wystepuja w wersji dvd-r. Przynajmniej +r nigdy w tej wersji
    nie spotkalem (np. Kodak Gold Professional).

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 5. Data: 2009-01-05 20:39:03
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

> [...]
    > trwalosc) wystepuja w wersji dvd-r. Przynajmniej +r nigdy w tej wersji
    > nie spotkalem (np. Kodak Gold Professional).

    EMTEC DVD+R 24 Carat Gold Technology.

    Piotr

  • 6. Data: 2009-01-05 20:43:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Uncle Pete napisał(a):

    [...]

    > EMTEC DVD+R 24 Carat Gold Technology.

    Zwracam honor :)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 7. Data: 2009-01-06 07:35:43
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "grupysdk" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Ktory standard jest bardziej powszechny?

    W nowych napędach bez znaczenia
    W nieco starszych -R

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 8. Data: 2009-01-06 08:27:17
    Od: Luke <p...@p...onet.pl>

    AnUbIs pisze:

    > Użytkownik "grupysdk" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > bez znaczenia kup dvd+r

    niby niewazne, ale...jednak.
    w nowym lenovo r61i nie moglem zrobic dyskow instalacyjnych na DVD+r
    fuji, verbatim i cos tam jeszcze. na dvd-r bez problemow za kazdym
    razem. inne rzeczy nagrywa i odtwarza bez wzgledu na to, czy to r-, czy
    r+. chociaz i tak nie do konca, bo przy nagrywaniu roznych rzeczy na
    "minusach" nie pamietam zadnych bledow po nagraniu, a na "plusach"
    owszem. nagrywarka w tym laptopie niby przeciez jest na tyle nowoczesna,
    zeby roznice miedzy "+", a "-" byly bez znaczenia.

  • 9. Data: 2009-01-06 10:43:13
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > owszem. nagrywarka w tym laptopie niby przeciez jest na tyle nowoczesna, zeby
    > roznice miedzy "+", a "-" byly bez znaczenia.

    Nagrywarki w laptopach generalnie są mariutkiej jakości.

    latet

  • 10. Data: 2009-01-06 12:27:42
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Luke wrote:

> [...]
    > owszem. nagrywarka w tym laptopie niby przeciez jest na tyle
    > nowoczesna, zeby roznice miedzy "+", a "-" byly bez znaczenia.

    Czas na wymiane nagrywarki. DVD+R sa generalnie lepsze :)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj