  • 1. Data: 2018-04-18 10:42:00
    Temat: Głośniki podsufitowe poszukuję do poczekalni
    Od: dasdas <d...@d...pl>

    Witam

    Poszukuję głośników sufitowych do zabudowy w karton gipsie. W sumie ma
    być 4 głośniki , będą podłączone do zwykłego radia. Przydał by się
    kolor biały ale nie koniecznie , ważne żeby w miarę ładnie grały
    właściciel gabinetu ma dobre ucho. Do tej pory były tam stare polskie
    tonsile niestety karton gips to nie pudło kolumny , niewiele da się
    osiągną. Co polecacie? Oczywiście przydało by się aby cena nie przewracała.

    /ar

  • 2. Data: 2018-04-18 11:44:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego cena ma nie przewracac? Takim co maja gabinety kazde kwoty jakie chca dostac
    przechodza przez gardlo.

  • 3. Data: 2018-04-18 12:59:14
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-04-18 o 10:42, dasdas pisze:
> [...]
    > tonsile  niestety karton gips to nie  pudło  kolumny ,  niewiele da się
    > osiągną. Co polecacie? Oczywiście  przydało by się aby cena nie

    Głośniki sufitowe zazwyczaj projektowane są do dobrej zrozumiałości mowy
    (sale konferencyjne, komunikaty w budynkach etc)
    Słyszałeś muzyczkę w kiblu w jakiejś galerii handlowej ?
    Skrzeczy jak małe radyjko turystyczne

  • 4. Data: 2018-04-18 13:08:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dasdas" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >ma być 4 głośniki , będą podłączone do zwykłego radia. Przydał by
    >się kolor biały ale nie koniecznie , ważne żeby w miarę ładnie grały

    A poinformowales o koniecznosci placenia radioabonamentu i licencji
    ZAIKSu ? :-)

    >Do tej pory były tam stare polskie tonsile niestety karton gips to
    >nie pudło kolumny , niewiele da się osiągną. Co polecacie?
    >Oczywiście przydało by się aby cena nie przewracała.

    Cos z samochodowych moze.

    J.

  • 5. Data: 2018-04-18 16:15:15
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 18.04.2018 o 13:08, J.F. pisze:
    > A poinformowales o koniecznosci placenia radioabonamentu i licencji
    > ZAIKSu ? :-)

    Może będzie puszczał własne utwory :P Albo muzykę wolną od opłat
    licencyjnych, do poczekalni na pewno się znajdzie jakiś ambient, nie
    trzeba koniecznie od razu puszczać Briana Eno ;)

    > Cos z samochodowych moze.

    Jak mają być 4 sztuki to można spokojnie dać po dwa 4-omowe w szereg na
    kanał i też zagra. Ale zamiast cudować z ich mocowaniem w suficie,
    wystarczy po prostu kupić typowe głośniki sufitowe, np. jakieś Monacory
    i będzie git. Jak w poczekalni zbierze się zgraja jakiś
    audio-nawiedzonych to będą mieli przynajmniej temat do rozmowy
    (zakładając że to gabinet psychiatryczny).

    Jakub Rakus

  • 6. Data: 2018-04-18 17:53:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" napisał w wiadomości grup

    >Może będzie puszczał własne utwory :P Albo muzykę wolną od opłat
    >licencyjnych,

    przedwojennych piosenek moga klienci nie zniesc.

    >do poczekalni na pewno się znajdzie jakiś ambient, nie trzeba
    >koniecznie od razu puszczać Briana Eno ;)

    Mowa bylo o radio.
    Ale klasyke z midi mozna grac :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-04-18 18:13:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-18 o 13:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "dasdas"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > (...)
    >
    > Cos z samochodowych moze.

    Dodałbym: albo dwudrożne z wbudowaną zwrotnicą, albo (akustycznie gorsze
    rozwiązanie) głośnik ze stożkiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2018-04-18 22:39:10
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 18.04.2018 o 17:53, J.F. pisze:

    > przedwojennych piosenek moga klienci nie zniesc.

    Ale ja mam na myśli jak najbardziej współczesną muzykę, tworzoną na
    wolnych licencjach, o np. pierwsze z brzegu:
    https://www.bensound.com/

    Jakub Rakus