    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Google Pay/Play
    Date: Mon, 29 Jun 2020 18:40:00 +0200

    Zajrzałem do telefionia.gsm, ale wygląda, że tam jeden temat na miesiąc
    więc zapytam tutaj.

    1. Czy Google Pay (widzę takiego Widgeta) i Google Play (co chwilę
    krzyczy, że nie będzie działał jak mu nie dam dostępu do wszystkiego) to
    jest to samo?
    Widzę też coś takiego jak Muzyka Google Play, ale ten co krzyczy nie
    przyznaje się do Muzyki.
    2. Czy da się to jakoś zablokować?

    Przenoszę się na nowy telefon.
    Po pierwsze wszystkim zbędnym aplikacjom zablokowałem dostęp do
    wszystkiego bo nie chcę być podsłuchiwany, podglądany, itd.
    Nawet są tam jakieś czujniki na ciele - ki diabeł - jak biorę telefon do
    ręki to on już co - mierzy mi tętno i drżenie rąk :)
    P.G.