  • 1. Data: 2005-11-21 17:58:41
    Temat: Google - co sie dzieje ?
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Czy chodzi wam jakikolwiek z serwisow googla ? Bo u mnie zaden, a
    probowalem sie laczyc juz z kilku roznych sieci.

    pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2005-11-21 18:07:29
    Temat: Re: Google - co sie dzieje ?
    Od: Stanisław Halik <w...@t...lain.pl>

    Adam <d...@t...pl> wrote:

    > Czy chodzi wam jakikolwiek z serwisow googla ? Bo u mnie zaden, a
    > probowalem sie laczyc juz z kilku roznych sieci.

    google.com has address 64.233.187.99
    google.com has address 72.14.207.99

    te dwa powinny działać.

    --
    Stanisław Halik, http://tehran.lain.pl

  • 3. Data: 2005-11-21 18:07:49
    Od: Stanisław Halik <w...@t...lain.pl>

    Adam <d...@t...pl> wrote:

    > Czy chodzi wam jakikolwiek z serwisow googla ? Bo u mnie zaden, a
    > probowalem sie laczyc juz z kilku roznych sieci.

    google.com has address 64.233.187.99
    google.com has address 72.14.207.99

    te dwa adresy powinny działać.

    --
    Stanisław Halik, http://tehran.lain.pl

  • 4. Data: 2005-11-21 19:03:41
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...fymy>

    Adam napisał(a):

    SOA#1 z TKT dziala

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 5. Data: 2005-11-21 19:31:16
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid>

    Zegar atomowy wskazał: 2005-11-21 18:58:41, gdy Adam napisał(a):

    > Czy chodzi wam jakikolwiek z serwisow googla ? Bo u mnie zaden, a
    > probowalem sie laczyc juz z kilku roznych sieci.

    Ja dzis spotkalem sie z jakims 'Browser Hijack' co objawialo sie tym, ze
    nie dzialalo google.pl (nie wiem czy .com, nie mialem czasu). Wejscie po IP
    juz przechodzilo ... oczywiscie inne strony po nazwie chodzily (wp, onet,
    interia itp.). Niestety bylem naprawiac inna rzecz i z braku czasu nie
    wgryzalem sie co to za paskudztwo ...

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz
    pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl

  • 6. Data: 2005-11-21 23:43:11
    Od: "zeluq" <z...@m...pl>

    Adam wrote:
    > Czy chodzi wam jakikolwiek z serwisow googla ? Bo u mnie zaden, a
    > probowalem sie laczyc juz z kilku roznych sieci.
    >
    > pozdrawiam,
    > Adam

    z polpaka nie chodzilo kilka godzin, z futuro ok.

    --
    zeluq